shape
shape

Білім беру мақсаттары мен жетістіктері

  • Басты бет
  • Білім беру мақсаттары мен жетістіктері

Білім беру мақсаттары

Стратегиялық мақсат  -  Қазақстан мен Түркия және басқа түркі тілдес елдер мен қауымдастықтарда соңғы кезде жүзеге асырылып жатқан білім беру саясатындағы түбегейлі өзгерістер, университеттерге жүктелген қызметтер арасында сапалы білім беру қызметін көрсету басты мақсат болып табылады. Білім беру сапасын арттыру және бәсекеге қабілетті мамандар дайындау.

Білім беру мақсаты: 

Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындық салаларының теориялық және әдістемелік білімдерін меңгерген, оларды кәсіби міндеттерін шешуде қолдана білетін, бәсекеге қабілетті жоғары білімді тұлғаны қалыптастыру; Осы салада көшбасшы менеджерлерді қамтамасыз ету.

Даму принциптері: 

  • ақпараттық ашықтық – ынтымақтастықтың кез келген түрлері мен нысандары үшін ашықтық (білім беру процесі және даярлау, қайта даярлау және біліктілікті арттыру бағыттары; консультациялық, әдістемелік және сараптамалық-талдамалық қызметтер көрсету, ғылыми-әдістемелік сүйемелдеу; ғылыми-зерттеу қызметі саласында); 
  • оқытудың үздіксіздігі принципі: оқыту дипломмен аяқталмайды, бірақ түлектермен кейінгі шығармашылық және іскерлік байланыстарды қамтиды;
  • оқыту нысандарының әртүрлілік принципі - ең көп сұранысқа ие жаңа бакалавр, магистрлік бағдарламаларды іздеу, біліктілікті арттыру және кәсіптік қайта даярлаудың жаңа бағдарламаларын құру (қашықтықтан оқыту және білім алу нысандары, қосымша кәсіптік білім беру, кафедра бейініне сәйкес нарықта сұранысқа ие бағыттар бойынша қысқа мерзімді курстар);
  • технологиялылық принцип - білім беру процесін жүргізудің жаңа нысандарын іздеу және оқу және ғылыми қызметті жүзеге асырудың тиімді әдістерін, құралдарын, тәсілдері мен рәсімдерін қамтамасыз ету. 
  • корпоративтілік принципі - дәстүрлер мен әлеуметтік құндылықтарды бекіту және дамыту негізінде кафедраның мақсаттары мен идеологиясын бөлісетін бірыңғай команда рухын құру;
  • инновация принципі - ғылыми-зерттеу, жобалау қызметін жандандыруға, қаржыландырылатын конкурстар мен гранттарды тұрақты іздеуге бағдарлану;
  • интеграция принципі - кафедраның айналасында коммуникациялық байланыстар жүйесін құру (студенттердің кәсіби өзін-өзі анықтау мәселелері бойынша басқа кафедралармен, кафедра түлектерімен және басқа жұмыс берушілермен, мектеп мұғалімдерімен және колледж оқытушыларымен, мектеп және колледж оқушыларымен және олардың ата-аналарымен және т. б.);
  • ілгерілету принципі - кафедраның білім беру, әдістемелік, ғылыми-зерттеу қызметін, кафедраның ПОҚ тарапынан (кез келген ведомстволық, басқарушылық, әкімшілік мекемелерде, өнеркәсіптік және коммерциялық ұйымдарда, әлеуетті талапкерлер арасында), сондай-ақ кафедра түлектері тарапынан оны даярлау бағыттарын насихаттауға сүйену.