Кәсіптік оқыту

БІЛІКТІЛІГІ
Білім бакалавры
БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ МАҚСАТТАРЫ МЕН МІНДЕТТЕРІ
Жалпы білім берудің мақсаттары:
5В012000-Кәсіптік оқыту мамандығы бойынша білім бакалаврын даярлауда білім беру бағдарламаларының негізгі мақсаты:
- Oтансүйгіштік, Қазақстан Республикасы халықтарының достығы, әр түрлі мәдениеттерге, салт-дәстүрлерге құрмет көрсету рухында тәрбиелеу;
- жалпы адамзаттық және әлеуметтік-тұлғалық құндылықтарын қалыптастыру;
- экологиялық, дене мәдениетін, этикалық, құқықтық мәдениетті және ойлау мәдениетін қалыптастыру;
Жалпы білім берудің міндеттері:
- Бакалаврды тілдік даярлау;
- Кәсіби қызметте қажетті іргелі білім, білік және дағдыны қалыптастыру.
- Қоғамның әлеуметтік-экономикалық даму заңдылықтарын, Қазақстан тарихын, қазіргі ақпараттық технологияларды, мемлекеттік тілді, ұлтаралық қарым-қатынас құралы ретінде орыс және шетел тілдерін білу негізінде әлеуметтік-гуманитарлық білімді қамтамасыз ету;
- Кәсіби білімнің іргетасы ретінде психологиялық-педагогикалық және арнайы сипаттағы базалық білімді қамтамасыз ету;
- 5В012000-Кәсіптік оқыту мамандығы шеңберінде кәсіби білімді және тәжірибелік дағдыларды қамтамасыз ету.
БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ ОҚУ НӘТИЖЕЛЕРІ
Білімі:
- Оқу материалына/тапсырмаға (сұраққа) сәйкес қолданылатын терминдердi, нақты фактілерді (айғақтарды), әдiстерді және процедураны, негiзгi ұғымдарды, ережелер мен қағидаларды бiледi/жазып береді (есте сақтайды және еске түсіреді, қайта айтып бере алады).
Қолдана білуі:
- Оқу материалына/тапсырмаға (сұраққа) сәйкес ұғымдар мен қағидаларды жаңа жағдаяттарда пайдаланады, заңдарды, теорияларды нақты практикалық жағдаяттарда қолданады, әдiстердің немесе тәсілдердің дұрыс қолданылуын көрсетедi.
Біліктілігі:
- Оқу материалына/тапсырмаға (сұраққа) сәйкес фактілерді (айғақтар), ережелер мен тәсілдерді түсiнедi/түсіндіреді; сөздiк материалдарды, схемаларды, графиктерді, диаграммаларды түсiндiрiп бередi, сөздiк материалдарды математикалық өрнектерге өзгертедi/түрлендіреді, бар мәлiметтерден туындайтын алдағы салдарларды дұрыс сипаттайды; ұқсастық пен айырмашылықты анықтайды, салыстырады, нәтижені суреттейді
Құзіреттілігі:
Болашақ кәсіптік оқыту мамандығының құзіреттілігі жұмыс берушілер талаптарына сай болуы қажет.
Мемлекеттік міндетті модуль
- Қазақстанның қазіргі заман тарихы
- Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар (ағылшын тілінде)
- Философия
Коммуникативтік модуль
- Қазақ тілі
- Ағылшын тілі
- Түрік тілі
БАЗАЛЫҚ КӘСІПТЕНДІРУ МОДУЛЬДЕРІ
Модуль- Материалдарды өңдеу практикумы және технологиясы I
- Материалдарды өңдеу практикумы I
- Материалдарды өңдеу технологиясы I
Модуль- Материалдарды өңдеу практикумы және технологиясы II
- Материалдарды өңдеу практикумы II
- Материалдарды өңдеу технологиясы II
Модуль-Салалық материалтану
- Салалық материалтану және конструкциялық
- материалдар технологиясы
Модуль- Сәндік қолданбалы өнер және үй мәдениеті I
- Сәндік қолданбалы өнер I
Үй мәдениеті және тұрмыстық техника I
Модуль- Сәндік қолданбалы өнер және үй мәдениеті II
- Сәндік қолданбалы өнер II
Үй мәдениеті және тұрмыстық техника II
Модуль- Әдістеме
- Кәсіптік оқыту әдістемесі
- Оқушылардың бейіндік оқытуын ұйымдастыру
- Технология пәнін оқыту әдістемесі
Модуль- Оқыту технологиясы
- Тігін технологиясы негіздері
- Кәсіптік оқытудың заманауи технологиялары
Кәсіпке бағдарлаудың теориясы мен әдістемесі
ЖОО электив модулі
- Түркі мемлекеттер тарихы
- Ясауитану
- Тұлғааралық коммуникация психологиясы
- Саясаттану
- Акмеология, жеке және әлеуметтік жетістіктер негіздері
- Мәдениет және дін
- Әлеуметтану
- Тіршілік қауіпсіздігі негіздері
- Экология және тұрақты даму
- Құқық негіздері
- Экономикалық теория
- Ататүрік принциптері
- Сыни ойлау
- Мемлекеттік тілде іс қағаздарын жүргізу
- Еңбекті қорғау
- Мәңгілік ел
- Психикалық денсаулық профилактикасы және суицид превенциясы
- Өзін-өзі тану
ЖБТ1 Еңбек технологиясы және кәсіпкерлік
Модуль- Еңбекке дайындық пәндер
- Бұйым бетін әшекейлеу
- Оқушылардың техникалық шығармашылығы
Модуль- Оқу шеберханасы
- Оқу шеберханасының практикумы
- Мектепте ауылшаруашылық пәнін оқыту технологиясы
ЖБТ2 Сәндік-қолданбалы және көркемдік өндірісі
Модуль- Сәндеу ісі
- Мектептегі сәндеу ісі
- Техникалық сызу және перспектива
Модуль- Өндіріс техникасы
- Өндіріс техникасы және технология негіздері
- Авто ісін оқыту
Кәсіби тәжірибе
Оқу-өндірістік тәжірибелер ҚР БжҒМ бекіткен Стандарттарда көрсетілген мерзім бойынша өткізіледі:
1-курста қала мектептерінде өтілетін тәжірибе «Оқу тәжірибесі I» – 3 апта;
2-курста қала мектептерінде өтілетін тәжірибе «Педагогикалық тәжірибе II» – 3 апта;
3-курста қала мектептерінде өтілетін тәжірибе «Педагогикалық тәжірибе I» – 2 апта;
4-курста қала және ауыл мектептерінде өтілетін «Өндірістік тәжірибе III» — 10 апта;
4-курста қала және ауыл мектептерінде өтілетін «Диплрм алды тәжірибе» — 5 апта;
Студенттер қандай мекемелерде тәжірибеден өте алады?
- №2 Хамза атындағы жалпы орта мектебі
- №19 жалпы орта мектебі
- №17 мектеп-гимназия
- №24 жалпы орта мектебі
- М.Әбенова жалпы орта мектебі