6M010200-Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

БІЛІКТІЛІГІ

6М010200-Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі мамандығы бойынша магистр

БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ МАҚСАТТАРЫ МЕН МІНДЕТТЕРІ

  • теориялық, әдіснамалық, арнаулы пәндер әдістемесінен ғылыми деңгейде терең білім меңгеруін қамтамасыз ету;
  • деректануда магистранттың кәсіби біліктілігін қалыптастыру;
  • ғылыми зерттеулердің әдістемесі мен әдістерін терең меңгерту;
  • сапалы практикалық даярлығын жүзеге асыру;
  • тұрақты өздігінен даму және өздігінен жетілу қабілеттілігін қалыптастыру.

БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ ОҚУ НӘТИЖЕЛЕРІ

Білімі:

  • ғылыми дүниетанымның әдіснамасын меңгеруі қажет;
  • ғылыми іс-әрекет қағидалары мен құрылымын ұйымдастыра білуі қажет;
  • білім беруде білім алушылардың танымдық қызметі психологиясын игеруі өажет;
  • білім берудің сапасы мен тиімділігін арттырудағы психологиялық әдістер мен тәсілдерін меңгеруі қажет.

Қолдана білуі:

  • ғылыми-зерттеу қызметі, ғылыми стандарттық міндеттерді шеше білуі қажет;
  • оқытудың кредиттік технологиясы арқылы білім беру және педагогикалық іс-әрекеттің жүзеге асыра білуі қажет;
  • кәсіби пәндерді оқытудың әдістемесін білуі қажет;
  • білім беру үдерісінде заманауи ақпараттық технологияларды қолдана білуі қажет;
  • кәсіби және мәдени қарым-қатынас жасау білуі қажет;
  • шешендік өнер, ауызша және жазбаша түрде өз ойын дұрыс көрсете білуі қажет;
  • күнделікті кәсіби іс-әрекетте және доктарантурада оқуын жалғастыру үшін алған білімдерін тереңдетуі және кеңейтуі қажет.

Біліктілігі:

  • ғылыми зерттеулерде өзінің алған білімін дамыту және қолдана алуы керек;
  • қазіргі тұжырымдамаларды, үдерістер мен құбылыстарды талдауға теориялар мен тұғырларды сыни тұрғыдан талдау жасай алуы қажет;
  • жаңа белгісіз жағдайларда зерттеу міндеттерін шешу үшін әр түрлі пәндер бойынша алынған білімдерді кіріктіре білуі қажет;
  • өзінің педагогикалық қызметінде жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясынан алған білімдерін қолдана алуы қажет;
  • оқытудың интербелсенді әдістерін қолдануы қажет;
  • ақпараттық-аналитикалық және ақпараттық-библиогафиялық жұмыстарды, заманауи ақпараттық технологияларды қамтып өткізуі қажет;
  • зерттеу жұмыстарын жүргізу үшін және жоғары оқу орындарында арнайы пәндерден сабақ беру үшін шетел тілін кәсіби деңгейде меңгеруі қажет;
  • ғылыми-зерттеу және талдау нәтижелерін есеп, талдау, ғылыми мақала, диссертация түрінде жинақтау білігі болу керек.

Құзіреттілігі:

  • кәсіби іс-әрекетте, ғылыми және зерттеу жобаларын орындайды;
  • жаңартылған білім беруді қамтамасыз етуде, кәсіби білік пен дағдыларды жетілдіреді.

Мемлекеттік міндетті модуль

  • Ғылымның тарихы және философиясы
  • Шетел тілі (кәсіби)
  • Психология
  • Педагогика 

БЕЙІНДЕУШІ ПӘНДЕР МОДУЛЬДЕРІ

Кәсіби міндетті модулі

  • Ғылым мен бастауыш білімнің қазіргі мәселелері
  • Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы және әдістемесі

Кәсіби элективті модуль

  • Дербес әдістемелік пәндерді оқытудың ғылыми-теориялық негіздері
  • Педагогикадағы математикалық әдістер
  • Педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі
  • Педагогикалық қатынас
  • Педагогикалық технологиялар және инновация
  • Бастауыш білім беру бағдарламаларын әзірлеу
  • Шығармашылық қабілеттерін дамытудың әдістері
  • Педагогикалық іс-әрекеттің психологиялық негіздері
  • Қарым-қатынас мәдениеті
  • ЖОО-да тәрбие жұмысының әдістемесі
  • Болашақ маманның кәсіби құзіреттілігін қалыптастыру әдістемесі
  • Отбасы педагогикасы және жанұя тәрбиесін ұйымдастыру

ЖЕКЕ БІЛІМ ТРАЕКТОРИЯСЫНЫҢ МОДУЛЬДЕРІ

ЖБТ 1 Бастауыш білім берудің теориясы мен әдістемесі

Модуль- Бастауыш білім берудің теориялық негіздері

  • Бастауыш білім беру мамандарын кәсіби іс-әрекетке даярлаудың әдіснамасы мен әдістемесі
  • Бастауыш білім беру мазмұны және оқыту технологиясын жасаудың ғылыми-теориялық негіздері

Модуль-ЖОО-да бастауыш оқыту әдістемесі

  • ЖОО-да интербелсенді оқыту әдістемесі
  • Бастауыш оқытуда озат тәжірибені зерттеу, жинақтау және тарату әдістемесі

ЖБТ2 Білім беруді ұйымдастыру

Модуль- Педагогикалық білім берудің дамуын ұйымдастыру

  • Қазақстандағы педагогикалық білім берудің дамуы
  • Білім беру сапасын бағалау және басқару

Модуль-Тәрбие негіздері

  • Ұлттық тәрбие негіздері
  • Тәрбие берудегі инновациялық әдістер

Кәсіби тәжірибелер

2-4 семестрлерде «Зерттеушілік тәжірибе» (6 апта)

4 семестрде «Педагогикалық тәжірибе» (3апта)

Магистранттар қандай мекемелерде тәжірибеден өте алады?

  1. Қожа Ахмет Ясауи атындығы Халықаралық қазақ-түрік университеті
  2. Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университеті
  3. Некрасов атындағы №9 мектеп-гимназия
  4. №14 жалпы орта мектеп
  5. Ататүрік атындағы №17 мектеп-гимназиясы
  6. №23 жалпы орта мектеп
  7. Т.Рысқұлов атындағы №24 жалпы орта мектеп
  8. №27 жалпы орта мектеп
  9. А.Байтұрсынов атындағы жалпы орта мектеп
  10. М.Әбенова атындағы жалпы орта мектеп
  11. Түркістан көмекші мектеп интернаты
  12. Түркістан гуманитарлық-техникалық колледжі
  13. №21 колледж

Қысқа мәлімет

Мамандығы:

Бастауышта оқытудың педагогкасы мен әдістемесі
Мамандық шифры:

6М010200
Факультеті:      

Гуманитарлық ғылымдар
Оқу деңгейлері:

Жоғары оқу орнынан кейінгі бiлiм
Оқу түрлері:

Күндізгі

Оқу ақысы:

646 300