5В010900-Математика

Біліктілігі:  Математика мамандығы бойынша білім бакалавры

БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ МАҚСАТТАРЫ МЕН МІНДЕТТЕРІ

Жалпы білім берудің мақсаттары:

  • Елдің Ата заңына, дәстүріне, мәдениеті мен әдебиетіне, түркі тілдес халықтардың құндылықтарына, салт-дәстүрлерге құрмет көрсету, отан сүйгіштік рухында тәрбиелеу;
  • Білім алушыларды тұлғалық және әлеуметтік жағынан дамытуға, білім беру үрдісін психологиялық-педагогикалық тұрғыдан қамтамасыз етуге, сондай-ақ білім беру үрдісінің әлеуметтік салаларын үйлестіруге бағытталған кәсіби қызметті жүзеге асыруға және бәсекеге қабілетті халықаралық талаптарға сай кәсіби біліктілігі жоғары математиктерді даярлау.

Жалпы білім берудің міндеттері:

  • Жалпы мәдени, сондай-ақ кәсіби құзіреттерді игере алатын, халықаралық және ұлттық еңбек базарларында олардың әлеуметтік тұрақтылықтарымен орнықтылықтарына жағдай жасалатын, кәсіби орнықты және сұранысты бакалаврлерді дайындау;
  • Ғалым-зерттеуші дағдыларын игеретін, заманауи ғылыми әдістерді пайдалана алатын бакалаврлерді дайындау;
  • Өзінің көзқарасын ғылыми тұрғыда дәлелдейтін және қорғай алатын, өзінің кәсіби қызметіндегі есептерді заманауи деңгейде өз бетімен шығаруға қабілетті бакалаврлерді дайындау.

БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ ОҚУ НӘТИЖЕЛЕРІ

Білімі:

  • Математика саласы бойынша озық әдіс-әрекеттер мен дағдыларын тәжірибе жүзінде қолданады;
  • Оқу және ғылыми мақсаттарда математикалық зерттеулер жүргізуге  қажетті жаңа  ақпараттарды қолдану үшін өз бетінше ғылыми іздену жұмыстарын жүргізе алады;
  • Кәсіби қызметке байланысты әртүрлі салаларда икемді және тұжырымдамалық  негізде даму переспективасын болжай алады.

Қолдана білуі:

  • Өзінің кәсіби әрекетін ғылыми-зерттеулерді ұйымдастыруға қойылатын қазіргі талаптар тұрғысынан жоспарлай алады;
  • Озық математикалық тәжірибелерді зерделеп, меңгереді;
  • Физикалық және технологиялық үдерістердің математикалық модельдері үшін қажетті білім жүйесін қалыптастырады.

Біліктілігі:

  • Кәсіп бойынша алынған білім, білік және дағды жиынтығы, оны тиісті кәсіптік ортада пайдалана білудің ережелері мен нормалар тәртібін сақтайды;
  • Математиктің белгілі бір кәсіптік ортада жеке тұлғаның өзін-өзі алып жүру ережелері мен нормаларын қамтитын кәсіпті тиісті дәрежеде игереді.

Құзіреттілігі:

  • Математика бойынша білім беру саласындағы міндеттерді тұжырымдау және ұқыпты шеше білуі, педагогикалық қызмет щеңберінде ақпараттық технологияларды қолдана білуге, жұмыс берушілердің талаптарына сай болуға құзыретті.

Мемлекеттік міндетті молуль

  • Қазақстанның қазіргі заман тарихы
  • Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар (ағылшын тілінде)
  • Философия

Коммуникативтік модуль

  • Қазақ тілі
  • Ағылшын тілі
  • Түрік тілі

БАЗАЛЫҚ  КӘСІПТЕНДІРУ   МОДУЛЬДЕРІ

Модуль-Психология  және физиология  

  • Психология және адам дамуы
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы

Модуль- Педагогикалық математика І

  • Аналитикалық геометрия І
  • Сызықты алгебра I
  • Анализ I

Модуль- Педагогикалық математика ІI

  • Анализ II
  • Сызықты алгебра II

Модуль-Мектеп  педагогикасы

  • Педагогика I
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

Модуль- Педагогикалық математика ІІІ

  • Анализ III
  • Элементар математика I

Модуль- Әдістеме І

  • Математиканы оқыту әдістемесі
  • Арнайы оқыту әдістері І
  • Математика тарихы

Модуль-Басқару, ұйымдастыру, бағалау

  • Инклюзивті білім беру
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
  • Білім берудегі менеджмент

Модуль- Педагогикалық математика ІV

  • Комплексті анализ I
  • Сандық әдістер

Модуль- Педагогикалық математика V

  • Жай дифференциалдық теңдеулер І
  • Математикалық логика I

Модуль- Педагогикалық математика VI

  • Дифференциалдық геометрия І
  • Дербес туындылы теңдеулер І
  • Элементар математика ІІ

Модуль- Физика

  • Физика І
  • Математикада ақпараттық технологиялар қолдану (Maple) 

ЖОО электив модулі

  • Түркі мемлекеттер тарихы
  • Ясауитану
  • Тұлғааралық коммуникация психологиясы
  • Саясаттану
  • Акмеология, жеке және әлеуметтік жетістіктер негіздері
  • Мәдениет және дін
  • Әлеуметтану
  • Тіршілік қауіпсіздігі негіздері
  • Экология және тұрақты даму
  • Құқық негіздері
  • Экономикалық теория
  • Ататүрік принциптері
  • Сыни ойлау
  • Мемлекеттік тілде іс қағаздарын жүргізу
  • Еңбекті қорғау
  • Мәңгілік ел
  • Психикалық денсаулық профилактикасы және суицид превенциясы
  • Өзін-өзі тану

ЖЕКЕ БІЛІМ ТРАЕКТОРИЯСЫНЫҢ МОДУЛЬДЕРІ

ЖБТ1  Білім берудегі математика

Модуль- Есеп шешу практикумы I

  • Математикалық есептерді шешу практикумы І
  • Жоғарғы геометрия І

Модуль- Жоғарғы математика

  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика І
  • Сандар теориясы

Модуль  – Есеп шешу практикумы II

  • Математикалық есептерді шешу практикумы ІI
  • Жоғарғы геометрия ІI

ЖБТ2  Іргелі математика

Модуль- Жоғарғы математика

  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика І
  • Жоғарғы геометрия І

Модуль- Жоғарғы геометрия

  • Математикалық анализдің таңдамалы тараулары
  • Сандар теориясы

Модуль – Арнайы курс

  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика ІІ
  • Арнайы оқыту әдістері ІІ

Кәсіби тәжірибе

Оқу-өндірістік тәжірибелер ҚР БжҒМ бекіткен Стандарттарда көрсетілген мерзім бойынша өткізіледі:

1-курста Математика кафедрасының зертханасында өтетін «Оқу танысу тәжірибесі» — 3 апта;

2, 3-курстарда  Математика кафедрасының зертханасында өтетін «Өндірістік тәжірибе»- көктемгі семестрде (оқу жоспары бойынша -2-курс 3 апта, 3-курс 3 апта);

4-курста облыстық, республикалық мектептер және ғылыми-зерттеу институттарында өтетін «Мамандық бойынша өндірістік тәжірибе» — 10 апта;

4-курста Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті, Математика кафедрасының зертханасында өтетін «Диплом алды тәжірибе» -5 апта.

Студенттер қандай мекемелерде тәжірибеден өте алады?

  • Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе мемлекеттік университеті
  • Аль-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті «Фундаменталдық математика» кафедрасы
  • Л.Н.Гумилев атындағы Евразия Ұлттық университеті «Алгебра» кафедрасы
  • М.Әуезов атындағы Оңтүстік мемлекеттік университеті
  • ҚР Білім және ғылым министрлігі Математика институты Дифференциалдық теңдеулер лабораториясы
  • ҚР Білім және Ғылым министрлігі Математика және математикалық моделдеу институты
  • ОҚО. Түркістан қ., Н.Оңдасынов атындағы «Дарын» мектеп интернаты
  • ОҚО. Түркістан қ., №4 С.Сейфуллин атындағы жалпы орта мектеп
  • Кентау қалалық Дарынды балаларға арналған «Дарын» аймақтық мектеп-интернаты
  • ОҚО. Түркістан қ., №15 М.Жұмабаев атындағы мектеп-гимназиясы
  • ОҚО. Түркістан қ., №22 жалпы орта мектеп коммуналдық мемлекеттік мекемесі
  • ОҚО. Түркістан қ., №5 Ғани Мұратбаев атындағы жалпы орта мектебі
  • ОҚО. Түркістан қ., №23 жалпы орта мектебі
  • ОҚО. Түркістан қ., №20 жалпы орта мектебі
  • ОҚО. Түркістан қ., М.Маметова атындағы жалпы орта мектебі
  • ОҚО. Түркістан қ., М.Абенова атындағы жалпы орта мектебі
  • ОҚО. Түркістан қ., №1 А. Байтұрсынов атындағы жалпы орта мектебі
  • ОҚО. Түркістан қ., №2 Хамза атындағы жалпы орта мектебі
  • ОҚО. Түркістан қ., №17 Ә.Науаи атындағы  жалпы орта мектебі

Қысқа мәлімет

Мамандығы

Математика

Мамандық шифры

5B010900

Факультеті

Жаратылыстану

Оқу деңгейлері

Бiрiншi жоғары бiлiм

Оқу түрлері

Күндізгі

Таңдау пәні

Физика

Өту балы

қазақ 50-100, орыс 50-100

Оқу ақысы

443 000 тг