Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

БІЛІКТІЛІГІ
7M012-Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу мамандығы бойынша магистр
БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ МАҚСАТТАРЫ МЕН МІНДЕТТЕРІ
- теориялық, әдіснамалық, арнаулы пәндер әдістемесінен ғылыми деңгейде терең білім меңгеруін қамтамасыз ету;
- деректануда магистранттың кәсіби біліктілігін қалыптастыру;
- ғылыми зерттеулердің әдістемесі мен әдістерін терең меңгерту;
- сапалы практикалық даярлығын жүзеге асыру;
- тұрақты өздігінен даму және өздігінен жетілу қабілеттілігін қалыптастыру.
БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ ОҚУ НӘТИЖЕЛЕРІ
Білімі:
- ғылыми танымның әдіснамасын меңгеру қажет;
- ғылыми қызметтің ұстанымдары мен ұйымдастыру құрылымын ұйымдастыра білуі қажет;
- оқыту үдерісі барысында студенттердің танымдық әрекет психологисын игеруі қажет;
- оқыту сапасын және оны тиімді жетілдірудегі психологиялық әдістері мен тәсілдерін меңгеруі қажет.
Қолдана білуі:
- педагогикалық қызметті кредиттік технология бойынша оқыту мен білім беруді жүзеге асыра білуі қажет;
- кәсіби пәндерді оқытудың әдістемелерін білуі қажет;
- білім беру үрдісінде қазіргі ақпараттық технологияларды пайдалана білу қажет;
- мәдениетаралық байланыс пен кәсіптік қарым-қатынас орната алуы қажет;
- шешендік өнер, ауызша және жазбаша сөйлеуде өз ойын дұрыс және логикалық жеткізе білуі қажет;
- докторантурада білімін жалғастыру, кәсіби қызмет үшін күнделікті қажетті білімді тереңдетуі қажет.
Біліктілігі:
- қазіргі тұжырымдамаларды, үдерістер мен құбылыстардың сыни тұрғыдан талдау жасай алуы керек;
- оқытудың интерактивті әдістерін қолдана алулары керек;
- қазіргі ақпараттық технологиялар арқылы ақпараттық – талдау және ақпараттық-библиографиялық жұмысты жүргізе білу керек;
- кәсіби деңгейде шетел тілін еркін меңгеру, жоғары оқу орындарында арнайы пәндерді оқыту және зерттеулерді іске- асыруға мүмкіндігі болуы керек.
Құзіреттілігі:
- кәсіби салада ғылыми жобалар мен зерттеулерді орындайды;
- кәсіптік дағды мен біліктілікті кеңейту, білімді үнемі жаңартуды қамтамасыз ету әдістерін жетілдіреді.
Мемлекеттік міндетті модуль
- Ғылымның тарихы және философиясы
- Шетел тілі (кәсіби)
- Психология
- Педагогика
БЕЙІНДЕУШІ ПӘНДЕР МОДУЛЬДЕРІ
Кәсіби міндетті модулі
- Мектепке дейінгі білімді басқарудың жаңа тұғырлары
- Мектепке дейінгі білімнің теориялық-әдістемелік мәселелері
Кәсіби элективті модуль
- Қазақстандағы мектепке дейінгі педагогиканың даму тарихы
- Ғылыми зерттеу жұмыстары
- Мектепке дейінгі білім беру саясаты: әлемдік тәжірибе
- Білім беру сапасын бағалау және басқару
- ЖОО-дағы мектепке дейінгі педагогиканың өзекті мәселелері
- Қазіргі заманғы педагогика ғылымының өзекті мәселелері
- Қазіргі білім берудегі құзыреттілік тұғыр
- Болашақ маманның рухани-адамгершілік тұлғасын қалыптастыру әдістемесі
- М.Монтесорри жүйесі бойынша ерте дамыту
- Ғылым мен мектепке дейінгі білімнің қазіргі мәселелері
- Шетелдердегі мектепке дейінгі білім беру тәжірибесі
- Педагогикалық іс-әрекеттің психологиялық негіздері
ЖЕКЕ БІЛІМ ТРАЕКТОРИЯСЫНЫҢ МОДУЛЬДЕРІ
ЖБТ 1 Мектепке дейінгі кәсіби білімнің теориясы мен әдістемесі
Модуль-Оқыту және тәрбиелеу
- Мектепке дейінгі білімдегі мониторинг-жүйесі
- ЖОО-дағы тәрбие жұмысын ұйымдастыру
Модуль-Өлшеу және бағалау
- Білім беру технологиясын өлшеу
- Бағдарламаны әзірлеу үдерісі
ЖБТ 2 Мектепке дейінгі білім инновациясы
Модуль-Білім беру үдерісі
- Мектепке дейінгі ұйымдағы тұлғаға бағдарлы білім беру теориясы
- Ұлттық тәрбие негіздері
Модуль-Білім инновациясы
- ЖОО-дағы мектепке дейінгі білім технологиялары
- Білім берудегі инновациялық процестер
Кәсіби тәжірибелер
2-4 семестрлерде «Зерттеушілік тәжірибе» (6 апта)
4 семестрде «Педагогикалық тәжірибе» (3апта)
Магистранттар қандай мекемелерде тәжірибеден өте алады?
- Қожа Ахмет Ясауи атындығы Халықаралық қазақ-түрік университеті
- Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университеті
- «Алия» балабақшасы
- «Айгөлек» балабақшасы
- «Балдырған» ясли балабақшасы
- «Балбөбек» балабақшасы
- №23 жалпы орта мектеп