8D01604-Тарих

БАҒДАРЛАМА СИПАТТАМАСЫ
БІЛІКТІЛІГІ
- PhD доктор
БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ МАҚСАТТАРЫ МЕН МІНДЕТТЕРІ
Жалпы білім берудің мақсаттары:
- Жаһандану мен интернацияландыру жағдайында отандық ғылымның дамуының заманауи тенденцияларын, бағыттары мен заңдылықтарын;
- Ғылыми танымның әдіснамасын;
- Белгілі бір саладағы әлемдік және қазақстандық ғылымның жетістіктерін;
- Халықаралық ынтымақтастық пен ғылыми байланысты іске асыру үшін шет тілдерді жетік меңгеруі;
Жалпы білім берудің міндеттері:
- Белгілі бір саладағы әлемдік және қазақстандық ғылымның ғылыми тұжырымдамалары;
- Жаһандану мен интернациялизацияландыру жағдайында отандық ғылымның дамуының заманауи үрдістерін, бағыттары мен заңдылықтарын; ғылыми танымның әдіснамасын; белгілі бір саладағы әлемдік және қазақстандық ғылымның жетістіктерін; зерттеу саласындағы әртүрлі теориялық тұжырымдамаларды талдауды, бағалауды, салыстыруды және қорытынды жасауды;
- Зерттеу саласында жүйелі түсінік пен таңдап алынған ғылыми әдістердің сапалылығы мен нәтижелілігін көрсете білу;
- Белгілі бір саладағы мәселелерге кәсіби және жан-жақты талдау жүргізу.
БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ ОҚУ НӘТИЖЕЛЕРІ
Білімі:
- Әртүрлі деректерден алынған ақпараттарды талдауды және өңдеуді;
- Заманауи теориялар мен талдау әдістері негізінде академиялық тұтастықпен сипатталатын ғылыми зерттеулерді өз бетімен орындауы;
- Ғылыми танымның шекарасын кеңейте отырып, өзінің жаңа ғылыми ойларын айтуды, өзінің жаңа ғылыми ойларын ғылыми қоғамдастыққа жеткізуі.
Қолдана білуі:
- Ғылыми жаңалықтарды практикалық қызметке ендіру тетіктері туралы;
- Іргелі ғылыми отандық және халықаралық жобаларға қатысу;
- Ғылыми жобалар мен зерттеулерге сараптама жүргізуде;
- Үнемі кәсіби өсуді қамтамасыз етуде құзіретті болуы қажет.
Біліктілігі:
- Әртүрлі ғылыми ойлар мен теорияларды сынап талдау, бағалау және салыстыру;
- Зерттеу нәтижелерін жоспарлауы және болжауы;
- Зерттеу саласында жүйелі түсінік пен таңдап алынған ғылыми әдістердің сапалылығы мен нәтижелілігін көрсете білу;
Ғылыми іс шараларда, іргелі ғылыми отандық және халықаралық жобаларға қатысу.
Құзіреттілігі:
Қоғамның әлеуметтік сұраныстары мен жұмыс берушілердің талаптары бойынша.
Мемлекеттік міндетті модуль
- Педагогиканың философиясы және әдіснамасы
БЕЙІНДЕУШІ ПӘНДЕР МОДУЛІ
Кәсіби элективті модуль
- Тарихи тұлғатанудың теориясы мен практикасы
- Отандық тарих ғылымындағы тарих психологиясы
- Отандық тарихтың методологиялық мәселелері (жаңа және қазіргі заман)
- Түркістан хандықтары тарихының деректері
- ХХ ғ. Түркия және Орта Азиядағы саяси қозғалыстар тарихы
- Адамзаттың тарихи ой-білімі
- Әлем тарихының әлеуметтік демографиялық зерттеулері
- Тәуелсіз Қазақстан жағдайындағы Қазақстан тарихының өзекті мәселелері
Оқу-өндірістік тәжірибелер ҚР БжҒМ бекіткен Стандарттарда көрсетілген мерзім бойынша өткізіледі:
1-курста Археология ҒЗИ өтетін «Педагогикалық тәжірибе» – 3 апта;
1-курста Археология ҒЗИ өтетін «Зерттеушілік тәжірибе» – 8 апта;
Докторанттар қандай мекемелерде тәжірибеден өте алады?
Археология ғылыми-зерттеу орталығы