6D010300-Педагогика және психология

БІЛІКТІЛІГІ
Педагогика және психология мамандығы бойынша философия докторы (PhD)
БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ МАҚСАТТАРЫ МЕН МІНДЕТТЕРІ
Жалпы білім берудің мақсаттары:
6D010300 – Педагогика және психология мамандығы бойынша білім алушыларды даярлауда білім беру бағдарламаларының негізгі мақсаты:
— докторанттардың даярлық деңгейіне қойылатын міндетті талаптарды сақтай отырып жоғары оқу орнынан кейінгі кәсіптік білім беруде жоғары сапасына қол жеткізу;
— докторанттар даярлауды жүзеге асыратын жоғары оқу орындарының және ғылыми-зерттеу ұйымдарының жұмысының тиімділігін бақылау жүйесін құру;
— докторантурада білім алатындардың құқығы мен жауапкершілігін ретке келтіру , докторанттардың өз бетінше білім алу, ғылыми-зерттеу және кәсіби іс-әрекетін ынталандыру;
— Қазақстан Республикасының «философия докторы» (PhD) және «бейіні бойынша доктор» академиялық дәрежесін тағайындау туралы құжаттарын халықаралық білім беру кеңістігінде және еңбек нарығында танылуын қамтамасыз ету.
Жалпы білім берудің міндеттері:
- PhD докторын даярлаудың білім берудің міндеттері ғылыми-педагогикалық бағытқа ие жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім мен ғылым салалары үшін іргелі білім беру, әдіснамалық және зерттеушілік даярлық пен ғылымның сәйкес бағыттары бойынша пәндерді терең оқыту;
- Теория мен практиканы ұштастыра отырып педагогикалық бағыттағы ғылыми-зерттеу жұмыстары мен кәсіби қызметке даярлауды қалыптастыру;
- 6D010300 – Педагогика және психология мамандығы шеңберінде кәсіби білімді және тәжіребиелік дағдыларды қамтамасыз ету.
БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ ОҚУ НӘТИЖЕЛЕРІ
Білімі:
- Зерттеу саласындағы жүйелі түсініктерін, осы сала бойынша зерттеу әдістерін қолдану шеңберлігін көрсете білу;
- Ғылыми зерттеулердін кешенді үдерісін жоспарлау, жасау, іске асыру және түзету іскерлігі;
- Өзінің ұлттық немесе халықаралық жариялануға тұрарлық ерекше зерттеулермен ғылыми саланын шекараларын кеңейтуге үлес қосуы;
- Жаңа және құрделі идеяларды сынай отырып талдау, бағалау және жинақтау іскерлігі;
- Өзінің білімін және жетістіктерін әріптестеріне, ғылыми қоғамдастыққа және қоғамға жеткізе білуі;
- Білімге негізделген қоғамның дамуына үлес қосуы.
Қолдана білуі:
- Қазақстандағы педагогикалық ойлардың даму тарихын, ғылыми жұмыстарды ұйымдастыру және жоспарлауды, басқада әлеуметтік-гуманитарлық пәндердін негізгі ережелерді білуі: қазақ, орыс, түрік, шетел тілдерің меңгеруі;
- Басқару құралы ретінде компьютермен, жалпы бағыттағы бағдарламалық құралдармен жұмыс істеу дағдыларын меңгеруі;
- Жаһандық компьютерлік жүйелерден алынатын ақпараттарды пайдалана білу;
- Базалық пәндердің негізгі бөлімдерін білу;
- Мемлекеттік және шетел тілдерінен білімін тереңдету, кәсіптік пәндерді оқу барысында: педагогика және психология бойынша білім беру саласындағы кәсіби қызметің барлық түрлерін жүзеге асыру үшін қажетті білім, білік және дағдыларды, тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесін игеруі тиіс.
Біліктілігі:
— Ойлау мәдениеті жоғары және дүниетанымы кең жоғары білімді тұлғаның қалыптасуына ықпал ететін әлеуметтік-гуманитарлық және жаратылыстану ғылымдары бойынша базалық білімдерді меңгеруі;
-«Педагогика және психология» бойынша білім беру саласындағы міндеттерді тұжырымдау және мінез-құлықты ажырата білуі, педагогикалық қызмет шеңберінде ақпараттық технологияларды қолдана білуі, зерттеушілік іс-әрекетін табысты жүзеге асыра алуы;
— Күнделікті кәсіби қызметте және білімді жалғастыруға қажетті жаңа білімдерді алу дағдыларын меңгеруі тиіс.
Құзіреттілігі:
Болашақ «Педагогика және психология» мамандарының PhD докторы құзіреттілігі жұмыс берушілердің сұраныс талаптарына сай болуы қажет. Атап айтқанда:
- Психологиялық және педагогикалық диагностиканы іске асыруда және педагогикалық жағдайларды жобалауда құзіретті болу;
- Психолого-педагогикалық мәселелерді шешуде шығарташылық танытып, оқыту тәсілдерін таңдауда оңтайлы рационалды әдіс-тәсілдерді пайдалануға;
- Зерттеу және кәсіби тәжірибені жинақтау;
- Мінез-құлық рефлексия және іс-әрекет негізінде өзін-өзі дамытуды ұйымдастыру және жүзеге асыру.
Тәжірибелер ҚР БжҒМ бекіткен Стандарттарда көрсетілген мерзім бойынша өткізіледі:
- Педагогикалық тәжірибе (3-апта)
- Зерттеушілік (8 апта) І
- Зерттеушілік (6 апта) ІІ
Ғылыми зерттеу жұмысы
- Докторлық ғылыми-зерттеу жұмысын орындау І (45 апта)
- Докторлық ғылыми-зерттеу жұмысын орындау ІІ (47 апта)
- Докторлық ғылыми-зерттеу жұмысын орындау ІІІ (37 апта)
Докторанттар қандай мекемелерде тәжірибеден өте алады?
- Қожа Ахмет Ясауи атындағы қазақ-түрік университеті «Педагогикалық ғылымдар»кафедрасы
- Түркия Республикасы Анкара қ. «Гази» университеті
- Түркия Республикасы «Абант Иззет Байсал» университеті
- Ресей Москва қ. Московский городской педагогический университет
Тәжірибелер ҚР БжҒМ бекіткен Стандарттарда көрсетілген мерзім бойынша өткізіледі:
- Педагогикалық тәжірибе (3-апта)
- Зерттеушілік (8 апта) І
- Зерттеушілік (6 апта) ІІ
Ғылыми зерттеу жұмысы
- Докторлық ғылыми-зерттеу жұмысын орындау І (45 апта)
- Докторлық ғылыми-зерттеу жұмысын орындау ІІ (47 апта)
- Докторлық ғылыми-зерттеу жұмысын орындау ІІІ (37 апта)
Докторанттар қандай мекемелерде тәжірибеден өте алады?
- Қожа Ахмет Ясауи атындағы қазақ-түрік университеті «Педагогикалық ғылымдар»кафедрасы
- Түркия Республикасы Анкара қаласы «Гази» университеті
- Түркия Республикасы «Абант Иззет Байсал» университеті
- Москва қаласы Московский городской педагогический университет
Тәжірибелер ҚР БжҒМ бекіткен Стандарттарда көрсетілген мерзім бойынша өткізіледі:
- Педагогикалық тәжірибе (3-апта)
- Зерттеушілік (8 апта) І
- Зерттеушілік (6 апта) ІІ
Ғылыми зерттеу жұмысы
- Докторлық ғылыми-зерттеу жұмысын орындау І (45 апта)
- Докторлық ғылыми-зерттеу жұмысын орындау ІІ (47 апта)
- Докторлық ғылыми-зерттеу жұмысын орындау ІІІ (37 апта)
Докторанттар қандай мекемелерде тәжірибеден өте алады?
- Қожа Ахмет Ясауи атындағы қазақ-түрік университеті «Педагогикалық ғылымдар»кафедрасы
- Түркия Республикасы Анкара қ. «Гази» университеті
- Түркия Республикасы «Абант Иззет Байсал» университеті
- Ресей Москва қаласы, Московский городской педагогический университет