Биология

Біліктілігі: Биология мамандығы бойынша білім бакалавры
БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ МАҚСАТТАРЫ МЕН МІНДЕТТЕРІ
Жалпы білім берудің мақсаттары:
- Елдің ата заңын, салт – дәстүрін, мәдениеті мен әдебиетін, түркі тілдес халықтардың құндылықтарын сыйлауға, отан сүйгіштік рухында тәрбиелеу;
- Тұлғалық және әлеуметтік тұрғыдан дамыған, білім беру үрдісін психологиялық-педагогикалық шеберлікпен ұйымдастыруға, оның салаларын үйлестіруге бағытталған кәсіби қызметті жүзеге асыруға, халықаралық бәсекеге қабілетті кәсіби біліктілігі жоғары биолог-педагогтарды даярлау.
Жалпы білім берудің міндеттері:
— биологиялық білім беруде педагогикалық шеберлікке баулу және озық тәжірибелерді зерделеу;
— заманауи ғылыми әдістерді қолдана алатын, педагог-зерттеуші дағдыларын игерген, бакалаврлерді дайындау;
БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ ОҚУ НӘТИЖЕЛЕРІ
Білімі:
- Биологиялық білім беруде алған озық педагогикалық әрекеттер мен дағдыларын тәжірибе жүзінде қолданады;
- Оқу және ғылыми мақсатта өз бетінше ғылыми іздену жұмыстарын жүргізуде жаңа ақпараттық технологияларды қолданады;
- Кәсіби қызметке байланысты әртүрлі салаларда икемді және тұжырымдамалық негізде дамудың келешегін болжай алады.
Қолдана білуі:
- өзінің кәсіби әрекетін биология пәні мазмұнына сәйкес, оқу процесін ұйымдастыруға қойылатын қазіргі талаптарға сай жоспарлай алады.
- білім мен дағдыларды өз бетінше жаңа ақпараттық технологиялардың көмегімен меңгеріп, оларды практика жүзінде қолдана алады.
Біліктілігі:
- Оқу үдерісінде білім, білік, дағдылар кешенін жинақтайды және оны кәсіптік ортада қолданудың ережелері мен нормаларын біледі;
- Биолог-педагог кәсіптік мінез-құлық мәдениетін меңгереді, өз қызметін реттей алады;
Құзіреттілігі:
- Биология білім берудің мақсаты мен міндеттерін тұжырымдау мен шеше білуге;
- білімгерлердің жетістіктерін диагностикалауда заманауи әдістерді қолдануға;
- жұмыс берушілердің талаптарына сай болуға құзыретті.
Мемлекеттік міндетті молуль
- Қазақстанның қазіргі заман тарихы
- Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар (ағылшын тілінде)
- Философия
Коммуникативтік модуль
- Қазақ тілі
- Ағылшын тілі
- Түрік тілі
БАЗАЛЫҚ КӘСІПТЕНДІРУ МОДУЛЬДЕРІ
Модуль-Психология және физиология
- Психология және адам дамуы
- Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
Модуль-Жалпы және құрлымдық биология
- Биологияға кіріспе
- Цитология және гистология
- Өсімдіктер анатомиясы және морфологиясы
Модуль-Ботаника және зоология І
- Төменгі сатыдағы өсімдіктер систематикасы
- Омыртқасыздар зоологиясы
Модуль-Мектеп педагогикасы
- Педагогика I
- Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Модуль-Тәнтану және физиология
- Адам анатомиясы
- Адам және жануарлар физиологиясы
Модуль- Ботаника және зоология ІІ
- Жоғары сатыдағы өсімдіктер систематикасы
- Омыртқалылар зоологиясы
Модуль-Молекулалық биология және микробиология
- Микробиология
- Молекулалық биология
Модуль-Әдістеме
- Биологияны оқыту әдістемесі
- Биологияның ғылыми-зерттеу әдістері
Модуль-Биохимия және генетика
- Биохимия
- Генетика
Модуль-Биотехнология және физиология
- Өсімдіктер физиологиясы
- Биотехнология
Модуль-Өсімдік және гербарий
- Гербарий әдістері
- Әлем өсімдіктері
Модуль-Биотехнология және эволюция
- Эволюциялық теория
- Өсімдіктердің ұлпа культурасы (дақылдары)
- Өсімдікті өсірудің биотехнологиялық әдістері
ЖОО электив модулі
- Түркі мемлекеттер тарихы
- Ясауитану
- Тұлғааралық коммуникация психологиясы
- Саясаттану
- Акмеология, жекежәнеәлеуметтікжетістіктернегіздері
- Мәдениет және дін
- Әлеуметтану
- Тіршілікқауіпсіздігінегіздері
- Экология және тұрақты даму
- Құқық негіздері
- Экономикалық теория
- Ата-түрік принциптері
- Сыни ойлау
- Мемлекеттік тілде іс қағаздарын жүргізу
- Еңбекті қорғау
- Мәңгілік ел
- Психикалық денсаулық профилактикасы және суицид превенциясы
- Өзін-өзі тану
ЖЕКЕ БІЛІМ ТРАЕКТОРИЯСЫНЫҢ МОДУЛЬДЕРІ
ЖБТ1 Мектептегі биология
Модуль- Мектептегі биология
- Мектепте биологияны оқытудың инновациялық әдістері
- Мектептегі биология
Модуль- Мектепте биологиялық тәжірибе жүргізу әдістемесі
- Мектепте далалық тәжірибе жүргізу әдістемесі
- Мектеп ландшафтты және фитодизайн
- Сыныпта биологиялық тәжірибе қою әдістемесі
ЖБТ 2 Өсімдік шаруашылығы, физиология
Модуль-Өсімдік және гүл шаруашылығы
- Өсімдік шаруашылығы
- Гүлшаруашылығы
Модуль- Салыстырмалы физиология
- Жоғары және орталық нерв жүйесінің физиологиясы
- Салыстырмалы өсімдік физиологиясы
- Эндокринді жүйе физиологиясы
Кәсіби тәжірибе
Оқу-өндірістік тәжірибелер ҚР БжҒМ бекіткен Стандарттарда көрсетілген мерзім бойынша өткізіледі:
1-курста Биология кафедрасының зертханасында өтетін «Оқу танысу тәжірибесі» — 3апта;
2, 3-курстарда Түркістан, Кентау қалалық мектептерінде өтетін «педагогикалық тәжірибе»- үздіксіз көктемгі семестрде (оқу жоспары бойынша -2-курс 3апта, 3-курс 2апта);
4-курста облыстық, республикалық мектептерде өтетін «Мамандық бойынша өндірістік тәжірибе» — 10 апта;
4-курста Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті, Биология кафедрасының зертханасында өтетін «Диплом алды тәжірибе» -5 апта.
Студенттер қандай мекемелерде тәжірибеден өте алады?
- ХҚТУ дың ботаникалық бағында
- АҚ «Кентау трансформатор зауыты»
- ОҚО. Түркістан қ.,Н.Оңдасынов атындағы «Дарын» мектеп интернаты
- Кентау қалалық Дарынды балаларға арналған «Дарын» аймақтық мектеп- интернаты
- ОҚО. Түркістан қ.,М.Жұмабаев атындағы №15 мектеп-гимназиясы
- ОҚО. Түркістан қ.,№22 жалпы орта мектеп коммуналдық мемлекеттік мекемесі
- ОҚО. Түркістан қ.,Ғани Мұратбаев атындағы №5жалпы орта мектебі
- ОҚО. Түркістан қ.,№23 жалпы орта мектебі
- ОҚО. Түркістан қ.,№20 жалпы орта мектебі
- ОҚО. Түркістан қ.,М.Маметова атындағы жалпы орта мектебі
- ОҚО. Түркістан қ., М.Абенова атындағы жалпы
- ОҚО. Түркістан қ., А. Байтұрсынов атындағы №1жалпы орта мектебі
- ОҚО. Түркістан қ.,№2 Хамза атындағы жалпы орта мектебі
- ОҚО. Түркістан қ.,Ә.Науаи атындағы №17 жалпы орта мектебі