Математика

Біліктілігі: Математика мамандығы бойынша білім бакалавры
БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ МАҚСАТТАРЫ МЕН МІНДЕТТЕРІ
Жалпы білім берудің мақсаттары:
- Елдің Ата заңына, дәстүріне, мәдениеті мен әдебиетіне, түркі тілдес халықтардың құндылықтарына, салт-дәстүрлерге құрмет көрсету, отан сүйгіштік рухында тәрбиелеу;
- Білім алушыларды тұлғалық және әлеуметтік жағынан дамытуға, білім беру үрдісін психологиялық-педагогикалық тұрғыдан қамтамасыз етуге, сондай-ақ білім беру үрдісінің әлеуметтік салаларын үйлестіруге бағытталған кәсіби қызметті жүзеге асыруға және бәсекеге қабілетті халықаралық талаптарға сай кәсіби біліктілігі жоғары математиктерді даярлау.
Жалпы білім берудің міндеттері:
- Жалпы мәдени, сондай-ақ кәсіби құзіреттерді игере алатын, халықаралық және ұлттық еңбек базарларында олардың әлеуметтік тұрақтылықтарымен орнықтылықтарына жағдай жасалатын, кәсіби орнықты және сұранысты бакалаврлерді дайындау;
- Ғалым-зерттеуші дағдыларын игеретін, заманауи ғылыми әдістерді пайдалана алатын бакалаврлерді дайындау;
- Өзінің көзқарасын ғылыми тұрғыда дәлелдейтін және қорғай алатын, өзінің кәсіби қызметіндегі есептерді заманауи деңгейде өз бетімен шығаруға қабілетті бакалаврлерді дайындау.
БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ ОҚУ НӘТИЖЕЛЕРІ
Білімі:
- Математика саласы бойынша озық әдіс-әрекеттер мен дағдыларын тәжірибе жүзінде қолданады;
- Оқу және ғылыми мақсаттарда математикалық зерттеулер жүргізуге қажетті жаңа ақпараттарды қолдану үшін өз бетінше ғылыми іздену жұмыстарын жүргізе алады;
- Кәсіби қызметке байланысты әртүрлі салаларда икемді және тұжырымдамалық негізде даму переспективасын болжай алады.
Қолдана білуі:
- Өзінің кәсіби әрекетін ғылыми-зерттеулерді ұйымдастыруға қойылатын қазіргі талаптар тұрғысынан жоспарлай алады;
- Озық математикалық тәжірибелерді зерделеп, меңгереді;
- Физикалық және технологиялық үдерістердің математикалық модельдері үшін қажетті білім жүйесін қалыптастырады.
Біліктілігі:
- Кәсіп бойынша алынған білім, білік және дағды жиынтығы, оны тиісті кәсіптік ортада пайдалана білудің ережелері мен нормалар тәртібін сақтайды;
- Математиктің белгілі бір кәсіптік ортада жеке тұлғаның өзін-өзі алып жүру ережелері мен нормаларын қамтитын кәсіпті тиісті дәрежеде игереді.
Құзіреттілігі:
- Математика бойынша білім беру саласындағы міндеттерді тұжырымдау және ұқыпты шеше білуі, педагогикалық қызмет щеңберінде ақпараттық технологияларды қолдана білуге, жұмыс берушілердің талаптарына сай болуға құзыретті.
Мемлекеттік міндетті молуль
- Қазақстанның қазіргі заман тарихы
- Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар (ағылшын тілінде)
- Философия
Коммуникативтік модуль
- Қазақ тілі
- Ағылшын тілі
- Түрік тілі
БАЗАЛЫҚ КӘСІПТЕНДІРУ МОДУЛЬДЕРІ
Модуль-Психология және физиология
- Психология және адам дамуы
- Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
Модуль- Педагогикалық математика І
- Аналитикалық геометрия І
- Сызықты алгебра I
- Анализ I
Модуль- Педагогикалық математика ІI
- Анализ II
- Сызықты алгебра II
Модуль-Мектеп педагогикасы
- Педагогика I
- Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Модуль- Педагогикалық математика ІІІ
- Анализ III
- Элементар математика I
Модуль- Әдістеме І
- Математиканы оқыту әдістемесі
- Арнайы оқыту әдістері І
- Математика тарихы
Модуль-Басқару, ұйымдастыру, бағалау
- Инклюзивті білім беру
- Бағалаудың өлшемдік технологиялары
- Білім берудегі менеджмент
Модуль- Педагогикалық математика ІV
- Комплексті анализ I
- Сандық әдістер
Модуль- Педагогикалық математика V
- Жай дифференциалдық теңдеулер І
- Математикалық логика I
Модуль- Педагогикалық математика VI
- Дифференциалдық геометрия І
- Дербес туындылы теңдеулер І
- Элементар математика ІІ
Модуль- Физика
- Физика І
- Математикада ақпараттық технологиялар қолдану (Maple)
ЖОО электив модулі
- Түркі мемлекеттер тарихы
- Ясауитану
- Тұлғааралық коммуникация психологиясы
- Саясаттану
- Акмеология, жеке және әлеуметтік жетістіктер негіздері
- Мәдениет және дін
- Әлеуметтану
- Тіршілік қауіпсіздігі негіздері
- Экология және тұрақты даму
- Құқық негіздері
- Экономикалық теория
- Ататүрік принциптері
- Сыни ойлау
- Мемлекеттік тілде іс қағаздарын жүргізу
- Еңбекті қорғау
- Мәңгілік ел
- Психикалық денсаулық профилактикасы және суицид превенциясы
- Өзін-өзі тану
ЖЕКЕ БІЛІМ ТРАЕКТОРИЯСЫНЫҢ МОДУЛЬДЕРІ
ЖБТ1 Білім берудегі математика
Модуль- Есеп шешу практикумы I
- Математикалық есептерді шешу практикумы І
- Жоғарғы геометрия І
Модуль- Жоғарғы математика
- Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика І
- Сандар теориясы
Модуль – Есеп шешу практикумы II
- Математикалық есептерді шешу практикумы ІI
- Жоғарғы геометрия ІI
ЖБТ2 Іргелі математика
Модуль- Жоғарғы математика
- Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика І
- Жоғарғы геометрия І
Модуль- Жоғарғы геометрия
- Математикалық анализдің таңдамалы тараулары
- Сандар теориясы
Модуль – Арнайы курс
- Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика ІІ
- Арнайы оқыту әдістері ІІ
Кәсіби тәжірибе
Оқу-өндірістік тәжірибелер ҚР БжҒМ бекіткен Стандарттарда көрсетілген мерзім бойынша өткізіледі:
1-курста Математика кафедрасының зертханасында өтетін «Оқу танысу тәжірибесі» — 3 апта;
2, 3-курстарда Математика кафедрасының зертханасында өтетін «Өндірістік тәжірибе»- көктемгі семестрде (оқу жоспары бойынша -2-курс 3 апта, 3-курс 3 апта);
4-курста облыстық, республикалық мектептер және ғылыми-зерттеу институттарында өтетін «Мамандық бойынша өндірістік тәжірибе» — 10 апта;
4-курста Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті, Математика кафедрасының зертханасында өтетін «Диплом алды тәжірибе» -5 апта.
Студенттер қандай мекемелерде тәжірибеден өте алады?
- Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе мемлекеттік университеті
- Аль-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті «Фундаменталдық математика» кафедрасы
- Л.Н.Гумилев атындағы Евразия Ұлттық университеті «Алгебра» кафедрасы
- М.Әуезов атындағы Оңтүстік мемлекеттік университеті
- ҚР Білім және ғылым министрлігі Математика институты Дифференциалдық теңдеулер лабораториясы
- ҚР Білім және Ғылым министрлігі Математика және математикалық моделдеу институты
- ОҚО. Түркістан қ., Н.Оңдасынов атындағы «Дарын» мектеп интернаты
- ОҚО. Түркістан қ., №4 С.Сейфуллин атындағы жалпы орта мектеп
- Кентау қалалық Дарынды балаларға арналған «Дарын» аймақтық мектеп-интернаты
- ОҚО. Түркістан қ., №15 М.Жұмабаев атындағы мектеп-гимназиясы
- ОҚО. Түркістан қ., №22 жалпы орта мектеп коммуналдық мемлекеттік мекемесі
- ОҚО. Түркістан қ., №5 Ғани Мұратбаев атындағы жалпы орта мектебі
- ОҚО. Түркістан қ., №23 жалпы орта мектебі
- ОҚО. Түркістан қ., №20 жалпы орта мектебі
- ОҚО. Түркістан қ., М.Маметова атындағы жалпы орта мектебі
- ОҚО. Түркістан қ., М.Абенова атындағы жалпы орта мектебі
- ОҚО. Түркістан қ., №1 А. Байтұрсынов атындағы жалпы орта мектебі
- ОҚО. Түркістан қ., №2 Хамза атындағы жалпы орта мектебі
- ОҚО. Түркістан қ., №17 Ә.Науаи атындағы жалпы орта мектебі