Шетел филологиясы: түрік тілі

БІЛІКТІЛІГІ
- Гуманитарлық ғылым бакалавры
БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ МАҚСАТТАРЫ МЕН МІНДЕТТЕРІ
Жалпы білім берудің мақсаттары:
- Қоғамдағы жаңа өркендеудің алдыңғы шегінде болу;
- Мәліметтерді табу, тиімді пайдалану мен талдау жасауды өз бетімен жасай білу;
- Өзгерістер мен белгісіздік үдей түсуі жағдайындағы жылдам өзгермелі әлемде ұтымды және тиімді өмір сүру және жұмыс істеу, қажет болған жағдайда географиялық және әлеуметтік топтастыруға дайын болу.
Жалпы білім берудің міндеттері:
- Елдің ата заңына, дәстүріне, мәдениеті мен әдебиетіне, түркі тілдес халықтардың құндылықтарына, салт-дәстүрлерге құрмет көрсету, отансүйгіштік рухында тәрбиелеу;
- Білім алушыларды тұлғалық және әлеуметтік жағынан дамытуға, білім беру үрдісінің әлеуметтік салаларын үйлестіруге бағытталған кәсіби қызметті жүзеге асыруға және бәсекеге қабілетті халықаралық талаптарға сай кәсіби біліктілігі жоғары шетел филологтарын даярлау;
- Зерттеушілік дағдыға ие және өзіндік зерттеушілік жұмыстарды жоспарлауға, орындауға, жетекшілік етуге, салааралық ғылыми бағыттарды үйлестіруге қабілетті жоғары білікті мамандарды даярлау;
- Қоғамның әлеуметтік-экономикалық даму заңдылықтарын, Қазақстан тарихын, қазіргі ақпараттық технологияларды, мемлекеттік тілді, ұлтаралық қарым-қатынас құралы ретінде шетел тілдерін білу негізінде әлеуметтік-гуманитарлық білімді қамтамасыз ету.
БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ ОҚУ НӘТИЖЕЛЕРІ
Білімі:
- Гуманитарлық білім бакалавры негізгі оқу жоспарында қарастырылған міндетті модульдерге енетін: Қазақстан тарихы, философия, экология және тұрақты даму, басқа да әлеуметтік-гуманитарлық пәндердің негізгі ережелерін білуі;
- Мемлекеттік және шетел тілдерін тереңдете меңгеруі;
- Басқару құралы ретінде техникалық және жалпы бағыттағы бағдарламалық құралдармен жұмыс істеу дағдыларын меңгеруі;
- Базалық пәндерді оқу барысында: базалық шетел тілі (А1,А2,В1,В2), тіл білімі мен әдебиеттануға кіріспе, осман тілі, көне дәуір әдебиеті (пропедевтика), лексикология, шет тілі мен әдебиетті оқытудың қазіргі әдістемесі, арнайы шетел тілі – жалпы кәсіби (С1,С2) және т.б. пәндердің негізгі бөлімдерін білуі;
- Кәсіптендіру пәндерін оқу үшін қажетті базалық білімінің болуы;
- Кәсіби пәндерді оқу барысында: шетел филологиясы бойынша білім беру саласындағы кәсіби қызметтің барлық түрлерін жүзеге асыру үшін қажетті білім, білік және дағдыларды меңгеруі тиіс.
Қолдана білуі:
- Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңын және басқа да білім беруге қатысты нормативтік-құқықтық актілерді білуі керек;
- Білім беру мекемелерінде шетел филологиясының маманы ретінде оқу процесін ұйымдастырады, ғылыми жобаларды дайындауға қатысады.
Біліктілігі:
- Тілдің грамматикалық ерекшеліктері мен құрылымдарын, оқудың негізгі ережелерін біледі;
- Өз ойын жүйелі түрде сауатты жеткізетін және көпшілік алдында сөйлеу, ғылыми, ресми мәтінмен жұмыс істеуде қажетті ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын дәлдікпен орындайды;
- Білім, ғылым және әлеуметтік ғылыми салаларда ауызша және жазбаша қарым-қатынас құралы ретінде тілді қолданудың маңыздылығын түсінеді.
Құзіреттілігі:
- Ойлау мәдениеті қалыптасқан, ақпаратты қабылдап, сараптай білуге, мақсат қойып және оған қол жеткізудің жолын таңдай білуге қабілетті;
- Тілдер бойынша ауызша, жазбаша қарым-қатынас жасай алу қабілеті;
- Тұлғааралық қарым-қатынас икемі, сапалы нәтижеге қол жеткізуге ұмтылысы, сыни тұрғыдан ойлауы;
- Ұйымдастыру, басқару икемі, қақтығыс жағдайлары шеше білу және келісімдер жүргізе алу қабілеті;
- Қоғамдық жауапкершілік және азаматтық сана тұрғыларынан әрекет ету қабілеті;
- Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды кәсіби деңгейде пайдалану, мәселелерді анықтай, тұжырымдай және шеше білу қабілеті.
БІЛІКТІЛІГІ
- Гуманитарлық ғылым бакалавры
БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ МАҚСАТТАРЫ МЕН МІНДЕТТЕРІ
Жалпы білім берудің мақсаттары:
- Қоғамдағы жаңа өркендеудің алдыңғы шегінде болу;
- Мәліметтерді табу, тиімді пайдалану мен талдау жасауды өз бетімен жасай білу;
- Өзгерістер мен белгісіздік үдей түсуі жағдайындағы жылдам өзгермелі әлемде ұтымды және тиімді өмір сүру және жұмыс істеу, қажет болған жағдайда географиялық және әлеуметтік топтастыруға дайын болу.
Жалпы білім берудің міндеттері:
- Елдің ата заңына, дәстүріне, мәдениеті мен әдебиетіне, түркі тілдес халықтардың құндылықтарына, салт-дәстүрлерге құрмет көрсету, отансүйгіштік рухында тәрбиелеу;
- Білім алушыларды тұлғалық және әлеуметтік жағынан дамытуға, білім беру үрдісінің әлеуметтік салаларын үйлестіруге бағытталған кәсіби қызметті жүзеге асыруға және бәсекеге қабілетті халықаралық талаптарға сай кәсіби біліктілігі жоғары шетел филологтарын даярлау;
- Зерттеушілік дағдыға ие және өзіндік зерттеушілік жұмыстарды жоспарлауға, орындауға, жетекшілік етуге, салааралық ғылыми бағыттарды үйлестіруге қабілетті жоғары білікті мамандарды даярлау;
- Қоғамның әлеуметтік-экономикалық даму заңдылықтарын, Қазақстан тарихын, қазіргі ақпараттық технологияларды, мемлекеттік тілді, ұлтаралық қарым-қатынас құралы ретінде шетел тілдерін білу негізінде әлеуметтік-гуманитарлық білімді қамтамасыз ету.
БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ ОҚУ НӘТИЖЕЛЕРІ
Білімі:
- Гуманитарлық білім бакалавры негізгі оқу жоспарында қарастырылған міндетті модульдерге енетін: Қазақстан тарихы, философия, экология және тұрақты даму, басқа да әлеуметтік-гуманитарлық пәндердің негізгі ережелерін білуі;
- Мемлекеттік және шетел тілдерін тереңдете меңгеруі;
- Басқару құралы ретінде техникалық және жалпы бағыттағы бағдарламалық құралдармен жұмыс істеу дағдыларын меңгеруі;
- Базалық пәндерді оқу барысында: базалық шетел тілі (А1,А2,В1,В2), тіл білімі мен әдебиеттануға кіріспе, осман тілі, көне дәуір әдебиеті (пропедевтика), лексикология, шет тілі мен әдебиетті оқытудың қазіргі әдістемесі, арнайы шетел тілі – жалпы кәсіби (С1,С2) және т.б. пәндердің негізгі бөлімдерін білуі;
- Кәсіптендіру пәндерін оқу үшін қажетті базалық білімінің болуы;
- Кәсіби пәндерді оқу барысында: шетел филологиясы бойынша білім беру саласындағы кәсіби қызметтің барлық түрлерін жүзеге асыру үшін қажетті білім, білік және дағдыларды меңгеруі тиіс.
Қолдана білуі:
- Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңын және басқа да білім беруге қатысты нормативтік-құқықтық актілерді білуі керек;
- Білім беру мекемелерінде шетел филологиясының маманы ретінде оқу процесін ұйымдастырады, ғылыми жобаларды дайындауға қатысады.
Біліктілігі:
- Тілдің грамматикалық ерекшеліктері мен құрылымдарын, оқудың негізгі ережелерін біледі;
- Өз ойын жүйелі түрде сауатты жеткізетін және көпшілік алдында сөйлеу, ғылыми, ресми мәтінмен жұмыс істеуде қажетті ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын дәлдікпен орындайды;
- Білім, ғылым және әлеуметтік ғылыми салаларда ауызша және жазбаша қарым-қатынас құралы ретінде тілді қолданудың маңыздылығын түсінеді.
Құзіреттілігі:
- Ойлау мәдениеті қалыптасқан, ақпаратты қабылдап, сараптай білуге, мақсат қойып және оған қол жеткізудің жолын таңдай білуге қабілетті;
- Тілдер бойынша ауызша, жазбаша қарым-қатынас жасай алу қабілеті;
- Тұлғааралық қарым-қатынас икемі, сапалы нәтижеге қол жеткізуге ұмтылысы, сыни тұрғыдан ойлауы;
- Ұйымдастыру, басқару икемі, қақтығыс жағдайлары шеше білу және келісімдер жүргізе алу қабілеті;
- Қоғамдық жауапкершілік және азаматтық сана тұрғыларынан әрекет ету қабілеті;
- Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды кәсіби деңгейде пайдалану, мәселелерді анықтай, тұжырымдай және шеше білу қабілеті.
Мемлекеттік міндетті модуль
- Қазақстанның қазіргі заман тарихы
- Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар (ағылшын тілінде)
- Философия
Коммуникативтік модуль
- Қазақ тілі
- Ағылшын тілі
- Түрік тілі
Базалық кәсіптендіру модулі
Модуль – Түрік тілінің грамматикасы
- Түрік тілінің практикалық фонетикасы
- Түрік тілінің практикалық грамматикасы
Модуль–Мамандыққа кіріспе
- Түрік тіл біліміне кіріспе
- Түрік әдебиеттануына кіріспе
- Осман тілі І
Модуль –Практикалық тілдер грамматикасы
- Түрік тілі (В2 деңгейі)
- Осман тілі ІІ
Модуль –Классикалық әдебиет
- Сопылық әдебиет
- Түрік халық ауыз әдебиеті
- Осман тіліндегі мәтіндер
Модуль –Практикалық және тарихи тілдер
- Түрік тілі (С1 деңгейі)
- Осман тілі ІІІ
- Көне түркі тілі
Модуль–Теориялық курс
- Түрік әдебиеті теориясы
- Жалпы түрік тіл білімі
Модуль–Әдістеме
- Түрік тілін оқытудың әдістемесі
- Түрік әдебиетін оқытудың әдістемесі
Модуль –Тіл теориясы мен әдеби шығармалар
- Түрік тілінің лексикологиясы
- Түрік тілінің тарихы
- Түрік поэзиясы
Модуль–Әдеби шығармалар
- Ежелгі дәуір түрік әдебиеті ІІІ
- Жаңа дәуір түрік әдебиеті ІІІ
Модуль –Әдеби шығармаларды талдау
- Түрік тілінің стилистикасы
- Түрік тілінің синтаксисі
Модуль –Тарихи және түрік диалектілері
- Қазіргі түрік тілдері
- Ескі Анадолы Түрікшесі
ЖОО электив модулі
- Түркі мемлекеттер тарихы
- Ясауитану
- Тұлғааралық коммуникация психологиясы
- Саясаттану
- Акмеология, жеке және әлеуметтік жетістіктер негіздері
- Мәдениет және дін
- Әлеуметтану
- Тіршілік қауіпсіздігі негіздері
- Экология және тұрақты даму
- Құқық негіздері
- Экономикалық теория
- Ататүрік принциптері
- Сыни ойлау
- Мемлекеттік тілде іс қағаздарын жүргізу
- Еңбекті қорғау
- Мәңгілік ел
ЖЕКЕ БІЛІМ ТРАЕКТОРИЯСЫНЫҢ МОДУЛЬДЕРІ
ЖБТ1 Түрік әдебиеті
Модуль –Әдебиет тарихы
- Ежелгі дәуір түрік әдебиеті І
- Жаңа дәуір түрік әдебиеті І
Модуль –Әдебиет кезеңдері
- Ежелгі дәуір түрік әдебиеті ІІ
- Жаңа дәуір түрік әдебиеті ІІ
- Әдебиет жанрлары
ЖБТ2 Түрік тілі
Модуль–Шығарма талдау
- Орта ғасырлық шығармалар
- Әдеби шығарма талдау
Модуль–Жазба және ауыз әдебиеті
- Түрік фольклоры
- Шағатай тілі мен әдебиеті
- Әдеби шығармаға стилистикалық талдау
Оқу-өндірістік тәжірибелер ҚР БжҒМ бекіткен Стандарттарда көрсетілген мерзім бойынша өткізіледі:
- 1-курста қалалық мектептерде өтетін «Оқу тәжірибесі І» – 3 апта (2-ші семестр);
- 2-курста мектептерде өтетін «Педагогикалық тәжірибе ІІ» – 3 апта (4-ші семестр);
- 3-курста мектептерде өтетін «Педагогикалық тәжірибе І» – 2 апта (6-ші семестр);
- 4-курста мектептерде өтетін «Өндірістік тәжірибе ІІІ» – 10 апта (8-ші семестр);
- 4-курста мектептерде өтетін «Диплом алды тәжірибе» – 5 апта (8-ші семестр);
Студенттер қандай мекемелерде тәжірибеден өте алады?
- Некрасов атындағы №9 мектеп-гимназия
- №14 жалпы орта мектеп
- Ататүрік атындағы №17 мектеп-гимназиясы
- Яссы атындағы №19 жалпы орта мектеп
- №23 жалпы орта мектеп
- Т.Рысқұлов атындағы №24 жалпы орта мектеп
- №27 жалпы орта мектеп
- А.Байтұрсынов атындағы №1 жалпы орта мектеп
- М.Әбенова атындағы жалпы орта мектеп
Қысқа мәлімет
Мамандығы:
Шетел филологиясы: түрік тілі
Мамандық шифрі:
6В023
Факультеті:
Филология
Оқу деңгейлері:
Бiрiншi жоғары бiлiм
Оқу түрлері:
Күндізгі
Таңдау пәні:
Шетел тілі (ағылшын тілі)
Профильдік пәні:
Шетел тілі (ағылшын тілі)
Өту балы:
60
Оқу ақысы:
ҚР азаматтары үшін
(тенге):
350 000 тг.
Шетелдік азаматтар үшін
(тенге):
500 000 тг.