shape
shape

Білім беру мақсаттары мен жетістіктері

  • Басты бет
  • Білім беру мақсаттары мен жетістіктері

Білім беру мақсаттары мен жетістіктері

Стратегиялық мақсат  -  қазіргі заманғы медиакеңістікте кәсіби журналистік қызметтің инновациялық әдістеріне ие, заманауи журналистиканың мультимедиалық трендтеріне сәйкес: деректерді визуализациялау қабілеттеріне бейімделген, бәсекеге қабілетті журналист-бакалаврларды дайындауға арналған. Бакалавриат бағдарламаларын меңгерген түлектердің кәсіптік қызмет саласы БАҚ, Интернет ресурстары, ақпарат агенттіктері, баспасөз қызметі, қарым-қатынас құралдары, салалас ақпараттық-коммуникациялық ұжымдардағы қызметтерді көрсетуді қамтиды. Бағдарлама білім беру үдерісін жүзеге асырудың мақсаттарын, нәтижелерін, шарттары мен технологияларын, осы саладағы жоғары оқу орнынан кейінгі дайындық сапасын бағалауды реттейді. Даярлаудың осы бағыты бойынша студенттерді оқыту сапасын қамтамасыз ететін материалдарды және тиісті білім беру технологияларын енгізеді. Білім беру бағдарламасы әртүрлі кәсіптік құзыреттерді қалыптастыру үшін пәндердің ғылыми және практикалық міндеттерін шешуге бағытталған траекториясын таңдаудың алуан түрімен ерекшеленеді. Бағдарламадағы пәндер еңбек нарығына қажетті негізгі кәсіптік құзыреттерді қамтиды.

Білім беру мақсаты: Заманауи еңбек нарығында сұранысқа ие, инновациялық журналистік тәжірибеге ие, медиа үшін мультимедиялық контент жасай алатын, ақпаратты жинау, өңдеу және берудің сандық мобильді технологияларымен жұмыс істеу дағдысы бар цифрлық медиа саласындағы журналистерді даярлау.

Даму принциптері: 

  • ақпараттық ашықтық – ынтымақтастықтың кез келген түрлері мен нысандары үшін ашықтық (білім беру процесі және даярлау, қайта даярлау және біліктілікті арттыру бағыттары; консультациялық, әдістемелік және сараптамалық-талдамалық қызметтер көрсету, ғылыми-әдістемелік сүйемелдеу; ғылыми-зерттеу қызметі саласында); 
  • оқытудың үздіксіздігі принципі: оқыту дипломмен аяқталмайды, бірақ түлектермен кейінгі шығармашылық және іскерлік байланыстарды қамтиды;
    оқыту нысандарының әртүрлілік принципі - ең көп сұранысқа ие жаңа бакалавр, магистрлік бағдарламаларды іздеу, біліктілікті арттыру және кәсіптік қайта даярлаудың жаңа бағдарламаларын құру (қашықтықтан оқыту және білім алу нысандары, қосымша кәсіптік білім беру, кафедра бейініне сәйкес нарықта сұранысқа ие бағыттар бойынша қысқа мерзімді курстар);
  • технологиялылық принцип - білім беру процесін жүргізудің жаңа нысандарын іздеу және оқу және ғылыми қызметті жүзеге асырудың тиімді әдістерін, құралдарын, тәсілдері мен рәсімдерін қамтамасыз ету. 
  • корпоративтілік принципі - дәстүрлер мен әлеуметтік құндылықтарды бекіту және дамыту негізінде кафедраның мақсаттары мен идеологиясын бөлісетін бірыңғай команда рухын құру;
  • инновация принципі - ғылыми-зерттеу, жобалау қызметін жандандыруға, қаржыландырылатын конкурстар мен гранттарды тұрақты іздеуге бағдарлану;
    интеграция принципі - кафедраның айналасында коммуникациялық байланыстар жүйесін құру (студенттердің кәсіби өзін-өзі анықтау мәселелері бойынша басқа кафедралармен, кафедра түлектерімен және басқа жұмыс берушілермен, мектеп мұғалімдерімен және колледж оқытушыларымен, мектеп және колледж оқушыларымен және олардың ата-аналарымен және т. б.);
  • ілгерілету принципі - кафедраның білім беру, әдістемелік, ғылыми-зерттеу қызметін, кафедраның ПОҚ тарапынан (кез келген ведомстволық, басқарушылық, әкімшілік мекемелерде, өнеркәсіптік және коммерциялық ұйымдарда, әлеуетті талапкерлер арасында), сондай-ақ кафедра түлектері тарапынан оны даярлау бағыттарын насихаттауға сүйену.