Жобаның жалпы қаржысы: 37 665 000 теңге Жоба жетекшісі: Исаев Ғани Исаұлы .png)
Идентификаторлар:
Тақырыптың өзектілігі: Қазіргі уақытта Қазақстанның мектептегі білім беру жүйесі көптеген жаһандық реформаларға ұшырауда, сөздің кең мағынасында мұғалімдердің көп сауаттылығы туралы мәселе өткір тұр, өйткені елдің болашақ жағдайы тікелей оқытудың сапасына байланысты және экономиканың білім беру секторының оқу модульдерінің стратегиялық трансформациясын әзірлеу мәселесін қозғайды. Сонымен қатар, халықаралық тілді – ағылшын тілін білу ғылым мен білім беруді әлемдік білім беру кеңістігіне біріктіру үшін маңызды. Қазақстанның білім беру парадигмасын жаңғыртудың проблемалық міндеттері оқу қызметіне ультра заманауи білім беру смарт технологияларының оқу модульдерін енгізу кезінде шешілетін болады. Осыған байланысты биология мұғалімінің көп сауатты моделін құру және ағылшын тілі элементтері мен интерактивті технологияларды қоса отырып, оқу модульдерін қайта ұйымдастыру құрылымдары негізінде инновациялық сипаттағы оқу-әдістемелік кешендерді әзірлеу студенттердің, биология мұғалімдерінің кәсіби даярлықтағы педагогикалық қызметін дамытудағы өзекті және сөзсіз маңызды қадам болып табылады.
Тақырыптың мақсаты: Педагогикалық техника компоненттері бар биолог мұғалімдердің педагогикалық кәсібилігін дамытудың көп сауатты моделін құру тұжырымдамаларын әзірлеу және оны ағылшын тілі элементтері бар "Биология" (6-7 сынып) оқу-әдістемелік кешендеріне және білім алушылардың функционалдық сауаттылығын арттыратын смарт технологияға аудару.
Күтілетін және қол жеткізілген нәтижелер: 1) педагогикалық практикада Биологияны оқыту саласындағы отандық және әлемдік жетістіктерді жүйелі талдау бойынша жұмыс жүргізілді, нәтижесінде әлемдік білім берудің үздік инновацияларын және орта білім беру мекемелерінде Биологияны оқыту әдістемелерін синтездейтін жұмыстар анықталды.
ілгерілеуі, кері байланыс және критериалды бағалау процесінің басқа да маңызды тармақтарын құру қадағаланды. Оқу-әдістемелік құрал, сөздік және тапсырмалар жинағы, мақалалар жарияланып, авторлық куәлік алынды.
№ | Аты-жөні | Scopus Author ID | Researcher ID | ORCID | Жобадағы қызметі |
1. | Исаев Ғани Исаұлы | 7006736391 | CXH-2439- | 0000-0002-9060- | Жоба |
| 2022 | 0813 | жетекшісі | ||
2. | Аймбетова Индира | 5654350990 | V-2979-2019 | 0000-0002-9060- | бас ғылыми |
| Оразгалиевна | 0 |
| 0813 | қызметкер |
3. | Ергубекова Жанат Сапарбековна | 55931159800 | CKS-6545- 2022 | 0000-0002-4282- 9541 | бас ғылыми қызметкер |
4. | Халикова Гулмира Сатыбалдиевна | 5597465470 0 | CYL-6619- 2022 | 0000-0002-0813- 7808 | ғылыми қызметкер |
5. | МейрбековАкылбек Кайратбекович | 5720256655 4 | ABC-6892- 2021 | 0000-0002-9439- 0614 | бас ғылыми қызметкер |
6. | Кәрімжан Төлеу | 5878475470 | JZE-2176- | 0000-0002-3461- | ғылыми |
| Мұратұлы | 0 | 2024 | 1876 | қызметкер |
7. | Салыбекова Нурдана | 5665938780 | F-4413-2015 | 0000-0002-3750- | ғылыми |
| Нуртаевна | 0 |
| 1023 | қызметкер |
8. | Исаева Жазира | 5593067280 | EIN-3046- | 0000-0001-9801- | ғылыми |
| Исақызы | 0 | 2022 | 8943 | қызметкер |
9. | Әзімбай Абылайхан | 5720880172 | JZE-2134- | 0000-0003-2315- | ассистент |
| Исаханұлы | 7 | 2024 | 0653 |
|
10. | Балтабай Ербол | - | JZE-2191- | 0009-0003-6963- | ассистент |
| Нұрсұлтанұлы |
| 2024 | 9873 |
|
1 | Әбдірәсіл Бекзат | - | - | - | ассистент |
1 | Алпысханұлы, |
|
|
|
|
| магистрант 1 курс, |
|
|
|
|
| Биология |
|
|
|
|
2023/2024 жылғы күнтізбелік жоспарға сәйкес жарияланған жұмыстардың тізімі (болған жағдайда)
2023 жыл:
Жоспарланған ғылыми еңбектер:
Жарияланған ғылыми еңбектер:
-БҒССҚК ұсынған рецензияланатын шетелдік және (немесе) отандық басылымдардағы 2 (екі) мақала:
-Нөлдік емес импакт-факторы бар рецензияланатын шетелдік ғылыми басылымдардағы 2 ғылыми мақала:
«Педагогический журнал», Том 13, № 7A, 2023. 80-94 стр. http://publishing- vak.ru/file/archive-pedagogy-2023-7/b2-aimbetova-isaev-salybekova.pdf
- Халықаралық конференциялардағы баяндамалар - 3
297-3.
Жарияланған ғылыми еңбектер:
Авторлық куәлік:
ҚР зияткерлік меншікке Авторлық куәлігі, №50160. Қазақстандық мұғалімдердің көп сауатты моделін әзірлеу және биологиялық білім беру үдерісінде пәндік тілді кіріктірілген оқыту әдістемесімен білім беру үлгілерін стратегиялық түрлендіру. Авторлары: Аймбетова И.О., Исаев Ғ.И., Халикова Г.С., Мейрбеков А.К., Ергубекова Ж.С. Жариялану күні: 03.10.2024ж.
Web of Science базасының Social Science Citation Index, Arts and Humanities Citation Index және (немесе) Russian Science Citation Index индекстелетін және (немесе) Scopus базасында кемінде 35 (отыз бес)Citescore бойынша процентилі бар рецензияланатын ғылыми басылымда 2 (екі) мақала
Scopus. Percentile – 85.
БҒССҚК ұсынған рецензияланатын шетелдік және (немесе) отандық басылымдардағы 3 (үш) мақала
№9. -419-425.