shape
shape

Бағдарламалар

Ахмет Ясауи университеті / Ғылыми жұмыстар / 2022-2024 жылдарға арналған гранттық қаржыландыру жобалар

AP14871864 - Қазақстандық мұғалімдердің мульти-сауатты моделін әзірлеу және биологиялық білім беру үдерісінде пәндік-тілдік кіріктірілген оқыту әдісімен оқу модульдерін стратегиялық трансформациялау

 

 

 

Жобаның жалпы қаржысы: 37 665 000 теңге

 

Жоба жетекшісі: Исаев Ғани Исаұлы

 

Идентификаторлар:

 

Тақырыптың өзектілігі: Қазіргі уақытта Қазақстанның мектептегі білім беру жүйесі көптеген жаһандық реформаларға ұшырауда, сөздің кең мағынасында мұғалімдердің көп сауаттылығы туралы мәселе өткір тұр, өйткені елдің болашақ жағдайы тікелей оқытудың сапасына байланысты және экономиканың білім беру секторының оқу модульдерінің стратегиялық трансформациясын әзірлеу мәселесін қозғайды. Сонымен қатар, халықаралық тілді – ағылшын тілін білу ғылым мен білім беруді әлемдік білім беру кеңістігіне біріктіру үшін маңызды. Қазақстанның білім беру парадигмасын жаңғыртудың проблемалық міндеттері оқу қызметіне ультра заманауи білім беру смарт технологияларының оқу модульдерін енгізу кезінде шешілетін болады. Осыған байланысты биология мұғалімінің көп сауатты моделін құру және ағылшын тілі элементтері мен интерактивті технологияларды қоса отырып, оқу модульдерін қайта ұйымдастыру құрылымдары негізінде инновациялық сипаттағы оқу-әдістемелік кешендерді әзірлеу студенттердің, биология мұғалімдерінің кәсіби даярлықтағы педагогикалық қызметін дамытудағы өзекті және сөзсіз маңызды қадам болып табылады.

 

Тақырыптың мақсаты: Педагогикалық техника компоненттері бар биолог мұғалімдердің педагогикалық кәсібилігін дамытудың көп сауатты моделін құру тұжырымдамаларын әзірлеу және оны ағылшын тілі элементтері бар "Биология" (6-7 сынып) оқу-әдістемелік кешендеріне және білім алушылардың функционалдық сауаттылығын арттыратын смарт технологияға аудару.

 

Күтілетін және қол жеткізілген нәтижелер: 1) педагогикалық практикада Биологияны оқыту саласындағы отандық және әлемдік жетістіктерді жүйелі талдау бойынша жұмыс жүргізілді, нәтижесінде әлемдік білім берудің үздік инновацияларын және орта білім беру мекемелерінде Биологияны оқыту әдістемелерін синтездейтін жұмыстар анықталды.

  1. STEM базалық білімімен педагогикалық шеберлік критерийлерін айқындаудың салыстырмалы-салыстырмалы педанализі нәтижесінде қазіргі заманғы мұғалімдерге қойылатын талаптарды регламенттейтін нормативтік актілерге ұсынымдар әзірленді, оны биолог-мұғалімдердің практикалық қолдануы тереңдетіп оқыту және дағдыларды игеру жөніндегі әдістемелік материалдар банкі құрылды.
  2. жиналған әдістемелік материалдардың ұтымды тенденциялары мен кемшіліктерін анықтау негізінде зерттеудің ғылыми-әдістемелік базасы құрылды, STEM білімінің жаңалығы элементтері бар білім беру материалдары жинақталды, коммуникативтік дағдылары және оқушылардың білімі мен пәндік құзыреттіліктерін бағалаудың интеграцияланған критерийлері бар "Биология" (6-7 сынып) тереңдетілген оқытудың элективті курстарының мазмұны жинақталды. Болашақ биолог-мұғалімдердің педагогикалық шеберлігін, құзыреттілігі мен коммуникативтік дағдыларын дамытуға ықпал ететін STEM және смарт қосымшалардың интеграцияланған элементтері бар биология курсын оқыту әдістемесі әзірленді.
  3. STEM элементтері бар "Биология" элективті курсын апробациялау бойынша жұмыс жүргізілді, ОӘК РОӘК қарауына берілді, бағалаудың заманауи әдістерін (Блум таксономиясы, қалыптастырушы бағалау) пайдалана отырып, оқушылардың меңгеру, оңайлату және коммуникативтілік критерийлері бойынша бағаланды.
  4. ОӘК кемшіліктерін және оқу процесін тиімді ұйымдастырудың әдістемелік бағытын анықтау негізінде оқу қажеттіліктерін шешу жолдары құрылды, оқушылардың

ілгерілеуі, кері байланыс және критериалды бағалау процесінің басқа да маңызды тармақтарын құру қадағаланды. Оқу-әдістемелік құрал, сөздік және тапсырмалар жинағы, мақалалар жарияланып, авторлық куәлік алынды.

 

Зерттеу тобының мүшелері:

 

Аты-жөні

Scopus  Author ID

Researcher  ID

ORCID

Жобадағы қызметі

1.

Исаев Ғани Исаұлы

7006736391

CXH-2439-

0000-0002-9060-

Жоба

 

2022

0813

жетекшісі

2.

Аймбетова     Индира

5654350990

V-2979-2019

0000-0002-9060-

бас        ғылыми

 

Оразгалиевна

0

 

0813

қызметкер

3.

Ергубекова      Жанат Сапарбековна

55931159800

CKS-6545- 2022

0000-0002-4282-

9541

бас ғылыми қызметкер

4.

Халикова     Гулмира Сатыбалдиевна

5597465470

0

CYL-6619- 2022

0000-0002-0813-

7808

ғылыми қызметкер

5.

МейрбековАкылбек Кайратбекович

5720256655

4

ABC-6892- 2021

0000-0002-9439-

0614

бас        ғылыми қызметкер

6.

Кәрімжан          Төлеу

5878475470

JZE-2176-

0000-0002-3461-

ғылыми

 

Мұратұлы

0

2024

1876

қызметкер

7.

Салыбекова Нурдана

5665938780

F-4413-2015

0000-0002-3750-

ғылыми

 

Нуртаевна

0

 

1023

қызметкер

8.

Исаева            Жазира

5593067280

EIN-3046-

0000-0001-9801-

ғылыми

 

Исақызы

0

2022

8943

қызметкер

9.

Әзімбай  Абылайхан

5720880172

JZE-2134-

0000-0003-2315-

ассистент

 

Исаханұлы

7

2024

0653

 

10.

Балтабай           Ербол

-

JZE-2191-

0009-0003-6963-

ассистент

 

Нұрсұлтанұлы

 

2024

9873

 

1

Әбдірәсіл         Бекзат

-

-

-

ассистент

1

Алпысханұлы,

 

 

 

 

 

магистрант  1  курс,

 

 

 

 

 

Биология

 

 

 

 

 

 

 

2023/2024 жылғы күнтізбелік жоспарға сәйкес жарияланған жұмыстардың тізімі (болған жағдайда)

 

2023 жыл:

Жоспарланған ғылыми еңбектер:

  • БҒССҚК ұсынған рецензияланатын шетелдік және (немесе) отандық басылымдардағы 2 (екі) мақала;
  • Нөлдік емес импакт-факторы бар рецензияланатын шетелдік ғылыми басылымдардағы 2 ғылыми мақала;
  • Халықаралық конференцияларда 3 баяндама.

 

Жарияланған ғылыми еңбектер:

-БҒССҚК ұсынған рецензияланатын шетелдік және (немесе) отандық басылымдардағы 2 (екі) мақала:

  1. N.N. Salybekova, G.I. Issayev, А.I. Issayev, A.A.Konarshayeva. Methodological foundations of extracurricular education in biological education (by the example of the department of plants)// Bulletin Of National Academy Of Sciences Of The Republic Of Kazakhstan. – 2023. - Volume 2, Number 402. – С. 207-220. https://journals.nauka-nanrk.kz/bulletin- science/issue/view/356/331;
  2. G.I. Isaev, SH.M. Alimova, N.D. Kozhanova, E.K. Ibragimova,B.Z. Umirov. Organization of the biology lesson through the implementation of scaffolding methods in the technology of subject-language integrated learning // Bulletin Of National Academy Of Sciences Of The Republic Of Kazakhstan. Volume 4. Number 404 (2023, 143-157. https://doi.org/10.32014/2023.2518-1467.541)

 

-Нөлдік емес импакт-факторы бар рецензияланатын шетелдік ғылыми басылымдардағы 2 ғылыми мақала:

  1. Аймбетова И., Исаев Г., Салыбекова Н. Development of an optimal methodology for the formation of research skills of pupils in biological education (on the example of laboratory work)

«Педагогический журнал», Том 13, № 7A, 2023. 80-94 стр. http://publishing- vak.ru/file/archive-pedagogy-2023-7/b2-aimbetova-isaev-salybekova.pdf

  1. Aimbetova I. Consideration of features in the content of various games in the organization of extracurricular activities in biology // European Journal of Humanities and Social Sciences. - 2023. - №4. 38-44 р. https://doi.org/10.29013/EJHSS-23-4-38-44.

 

- Халықаралық конференциялардағы баяндамалар - 3

  1. Ергубекова Ж.С., Исаева Ж.И., Кәрімжан Т.М., Әзімбай А.И., Балтабай Е.Н. Болашақ билогия пәні мұғалімдерінің пәндік тілдік құзіреттерін арттырудың маңызы // «Science And Education In The Modern World: Challenges Of The XXI Century» материалы XIII Международной науч-прак. конф. (педагогические науки)/ сост.: Е. Ешім – Астана, 2023 – 69-74 с.
  2. Isaev G., Sultanakhmetova N. Биология пәнін оқыту кезінде қалыптастырушы бағалаудың қолданылуы мен ерекшеліктері / V. International Conference On Social Sciences & Humanities, Proceedings Book. September 13, 2023, Villahermosa, Mexico. – 64-70 б. ISBN: 978-625-367-297-3.
  3. Khalikova G.S., Isaeva Zh., Isaev А.I. «Биология» пәнінде модельдеу технологиясын жүзеге асыру мәселесі // V. International Conference On Social Sciences & Humanities, Proceedings Book. September 13, 2023, Villahermosa, Mexico.  71-75 б. ISBN: 978-625-367-

297-3.

 

2024 жыл:

 

Жарияланған ғылыми еңбектер:

  1. Исаев Ғ.И., Халикова Г.С. Жаратылыстану пәні мен тілді кіріктіре оқыту әдістемесі (6- сынып мысалында). Оқу құралы. - Шымкент: «Әлем» баспасы, 2024. - 144 б. ISBN 978- 601-339-345-2.
  2. Исаев Ғ.И., Халикова Г.С. Биология пәні мен тілді кіріктіре оқыту әдістемесі (7-сынып бойынша). Оқу құралы. - Шымкент: «Әлем» баспасы, 2024. - 243 б. ISBN 978-601-339-344- 5.

 

Авторлық куәлік:

ҚР зияткерлік меншікке Авторлық куәлігі, №50160. Қазақстандық мұғалімдердің көп сауатты моделін әзірлеу және биологиялық білім беру үдерісінде пәндік тілді кіріктірілген оқыту әдістемесімен білім беру үлгілерін стратегиялық түрлендіру. Авторлары: Аймбетова И.О., Исаев Ғ.И., Халикова Г.С., Мейрбеков А.К., Ергубекова Ж.С. Жариялану күні: 03.10.2024ж.

 

Web of Science базасының Social Science Citation Index, Arts and Humanities Citation Index және (немесе) Russian Science Citation Index индекстелетін және (немесе) Scopus базасында кемінде 35 (отыз бес)Citescore бойынша процентилі бар рецензияланатын ғылыми басылымда 2 (екі) мақала

  1. Issayev, G. Yergubekova, Z., Aitbayev, S. Web 2.0 Personal Learning Environments for Development University Teacher Competencies // International Journal of Information and Education Technology. - 2024. - №14(9). - 1208-1216 бб. https://doi.org/10.18178/ijiet.2024.14.9.2150 Scopus. Percentile – 61.
  2. Salybekova, N., Abdimalik, S., Issayev, G., Khalikova, G., Berdenkulova, A., Bakirova, K. E-Learning Adoption: Designing a Network-Based Educational and Methodological Course on "Humans and Their Health" // Emerging Science Journal.  2023. - №7(6). - 2097  2119 бб. https://doi.org/10.28991/ESJ-2023-07-06-014

Scopus. Percentile  85.

 

БҒССҚК ұсынған рецензияланатын шетелдік және (немесе) отандық басылымдардағы 3 (үш) мақала

  1. Салыбекова Н.Н., Умиров Б.З. Түркістан өңірінде Tilia cordata биологиялық ерекшеліктерін зерттеу арқылы білімгерлердің зерттеушілік іс-әрекетін қалыптастыру // Ясауи университетінің хабаршысы. – 2024. - №2 (132). – 258- 272 бб. https://doi.org/10.47526/2024-2/2664-0686.60
  2. Исаев Ғ.И., Кәрімжан Т.М., ӘзімбаЙ А.И. Биотехнология пәніндегі тәжірибелік сабақтар арқылы болашақ педагог-биологтардың зерттеу дағдыларын қалыптастыру // Ясауи университетінің хабаршысы. – 2024. - №1 (131). – 346- 356 бб. https://doi.org/10.47526/2024-1/2664-0686.28
  3. Исаев Г.И., Аймбетова И.О., Исева Ж.И., Мейрбеков А.К. Стратегическое преобразование образовательных моделей казахстанских учителей в процессе преподавания биологии // Современное педагогическое образование. – 2024. –

№9. -419-425.