shape
shape

Бағдарламалар

Ахмет Ясауи университеті / Ғылыми жұмыстар / 2024-2026 жылдарға арналған Жас ғалымдардың гранттық қаржыландыру жобалары

AP22787838 - Химия мұғалімдерін оқыту сапасын арттыруға арналған цифрлық білім берудің интерактивті рөлін зерттеу және Mozabook платформасында курсты әзірлеу

Жоба іске асырылатын конкурстың атауы: 2024-2026 жылдарға арналған ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық жобалар бойынша жас ғалымдарды гранттық қаржыландыруға арналған конкурсы (Қазақстан Республикасының Ғылым және жоғары білім министрлігі) негізінде

 

Жобаның жалпы қаржысы:74 386 000

 

Жоба жетекшісі: Берді Динара Кадирханқызы, PhD, доцент м.а.

 

Идентификаторлар:

 

Тақырыптың өзектілігі: Қазақстандағы химияны оқыту процесіне цифрлық технологияларды интеграциялауға, химиялық білімнің іргелі базасын құру, оқушылардың қатысуын әлеуетті жақсарту, күрделі химиялық процестерді түсінуді жеңілдету және жалпы оқу нәтижелерін сапалы арттыру мақсатында интерактивті және мультимедиялық құралдардың көмегімен дәстүрлі білім беруді жетілдіруге бағытталған.

 

Тақырыптың мақсаты: Mozabook интерактивті цифрлық платформаларын (7- сынып мысалында) пайдалану және дәстүрлі сыныпты динамикалық және интерактивті оқу кеңістігіне айналдыру үшін геймификацияны, интерактивті эксперименттерді қоса алғанда, білім беру процесіне педагогикалық инновацияларды енгізу арқылы оқушылардың химиялық тұжырымдамаларын түсіну мен меңгеруді арттыруға бағытталған білім беру технологиясын әзірлеу.

Күтілетін және қол жеткізілген нәтижелер:

-интерактивті оқу ресурстарын, тәжірибе алмасу платформаларын және мұғалімдерге арналған әдістемелік материалдарды қоса отырып, кең білім беру экожүйесі құрылатын болады, тәжірибе алмасу нәтижесінде және оқыту үлгілерін дамыту болашақ білім беру реформалары мен инновациялары үшін негіз болады;

-әртүрлі әлеуметтік-экономикалық топтар мен өңірлерден келген оқушылар үшін сапалы білім беру ресурстарына тең қолжетімділік қамтамасыз етілетін болады ашық білім беру ресурсын қалыптастыру;

-өткізілген ҒЗЖ туралы қорытынды есеп дайындалады;

зерттеу материалдары: 1 (бір) мақала немесе шолу түрінде, Web of Science базасының Social Science Citation Index немесе Arts and Humanities Citation Index индекстелетін және (немесе) Scopus базасында кемінде 35 (отыз бес) CiteScore бойынша процентилі бар рецензияланатын ғылыми басылымда жарияланады; 2 (екі) мақала және (немесе) КОКНВО ұсынған рецензияланатын шетелдік және (немесе) отандық басылымдардағы шолулар; 1 зияткерлік меншік объектісі.

Зерттеу тобының мүшелері

№ п/

п

Аты-жөні

Scopus Author ID

Researcher ID

ORCID

Жобадағы қызметі

1

Берді          Динара

Scopus

Researcher:

ORCID: 0000-

Жоба

 

Кадирханқызы

Author ID:

JJS-3264-

0002-0553-4015

жетекшісі,

 

 

56922103300

2023

 

басғылыми

 

 

 

 

 

қызметкер

2

Мейрбеков

Scopus

Researcher

ORCID:        0000-

Жауапты

 

Акылбек

Author       ID:

ID: - ABC-

0002-9439-0614;

орындаушы

 

Кайратбекович

57202566554

6892-2021;

 

 

3

Сарбаева  Макпал Турсынбаевна

Scopus author ID :

 57214300465

Researcher ID:  

FUS- 8940-2022

ORCID:       

0000-0002-0901-4164

  орындаушы

4

Икрамов   Ильяс

Ғалымбет ұлы, PhD докторант, химик-эколог

Scopus Author ID: 57716867300

Researcher ID: X-3480- 2018

https://orcid.org/00 09-0007-7454-

6339

орындаушы

5

Бураева       Жанат Бауыржановна, PhD    доктор     по педагогике

ScopusAuthorID:

57209854103

Researcher  ID - ABE- 9592-2021;

ORCID:        0000-

0001-5288-0300

орындаушы

6

Мырзабаева

Мадина, учитель химии сельской местности,

бакалавр

-

-

-

орындаушы

7

Сапарбекова Эльмира, учитель химии    в    городе Республиканского значения           РК,  бакалавр

-

-

-

орындаушы

8

Узақбай Жансая

-

-

-

орындаушы

9

Аймбетова Индира

Оразалиевна

56543509900

V-2979- 2019;

0000-0002-9060-

0813

орындаушы