shape
shape

Бағдарламалар

Әлеуметтік - гуманитарлық ғылымдар факультеті / Тарих кафедрасы / Бакалавриат

6B01625 - Тарих және қоғамтану (IP)

Course Image Әлеуметтік - гуманитарлық ғылымдар факультеті Тарих кафедрасы

«Тарих және қоғамтану» БББ – студенттердің сыни тарихи ойлауы мен санасын қалыптастыруға бағытталған пәндердің симбиозын қамтитын, жаңа біріктірілген бағдарлама.  «Тарих және қоғамтану» білім беру бағдарламасы (БББ) – білім беру ұйымдарында (мектептер, колледждер, жоғары оқу орындары) тарих және қоғамтану мұғалімі ретінде мамандық алғысы келетін білім алушыларды даярлауға арналған педагогикалық білім беру бағдарламасы.

●    Педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктер  
1. Болашақ мұғалімдердің оқу туралы негізгі білімі мен түсінігі бар және оқу/оқыту процесінде оқушылардың әртүрлілігін ескере алады, сонымен қатар олардың өмірлік және оқу контекстін ескере отырып, олардың психологиялық әл-ауқатын этикалық тұрғыдан қолдауға қабілетті.
2. Болашақ мұғалімдер білім беру ортасының әртүрлі типтеріндегі оқу және көшбасшылық процестерін педагогикалық мағыналы түрде жобалауға, жүзеге асыруға, бағалауға және дамытуға, соның ішінде тәрбиешінің оқытуды қолдайтын әртүрлі цифрлық ресурстарды пайдалану мүмкіндігіне ие.
●    Өзара іс-әрекетке қатысты құзыреттіліктер аясы 
3. Болашақ мұғалімдер әртүрлі интерактивті көп мәдениетті қарым-қатынастар мен қоғамдарда, осы қызмет түрінің алдында қойылған мақсаттарды ескере отырып, офлайн да, онлайн да сындарлы сөйлесе алады;  
4. Болашақ мұғалімдер әртүрлі кәсіби желілік қауымдастықтарда жұмыс істей алады, сондай-ақ сындарлы меншік педагогикалық және қоғамдық қызметке қажетті кәсіби қарым-қатынасты түзе алады.  
5. Болашақ мұғалімдер орта білім берудегі үш тілдік білім беру шеңберінде оқыту мүмкіндігіне, сондай-ақ педагогтың жаһандық білім беру қауымдастығына қатысу қабілетіне ие.   
●    Педагогтардың жұмыс ортасына қатысты құзыреттіліктер аясы 
6. Болашақ мұғалімдер халықаралық және ұлттық келісімдер және құжаттармен, сондай-ақ  қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымдарымен, мекемелерінің жұмысына және өзінің қызметіне әсер ететін ұлттық білім беру қағидаттарымен, заңнамаларымен және ережелерімен таныс. 
7. Болашақ мұғалімдер (а) ұйымының қызметіне байланысты өз қызметін қарастыруға; (ә) өзара және мектептен тыс серіктестер (отбасы, аймақтық субъектілер, еңбек қызметі) арасында оң көзқарас пен көп бейінді серіктестікті құру бағытында парасатты жұмыс істеуге қабілетті. 
●    Кәсіби дамуға қатысты құзыреттіліктер аясы:
8. Болашақ мұғалімдер ойлауға, сондай-ақ өзінің құндылықтарын, ұстанымдарын, этикалық қағидаттары мен жұмыс істеу әдістерін сыни тұрғыдан бағалауға, сонымен қатар меншік педагогикалық дамуы, ұйымының дамуы мен кәсіби өркендеуі жолында жаңа мақсаттар қоюға қабілетті.  
9. Болашақ мұғалімдер аймақтық, ұлттық және халықаралық деңгейде күтілетін өзгерістерге байланысты өздерінің педагогтік қызметін, жұмыс істейтін ұйымдарының қызметін дамыту қабілетіне  ие. 
10. Болашақ мұғалімдер әртүрлі сенімді көздерден және әртүрлі ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың көмегімен теориялық білімді өндіріп, іздеп, сыни іріктей алады, тәжірибелік біліммен қосылып, олар оның өзінің, оның қауымдастығы ұстанатын теорияларды дамытуға ықпал етеді, сонымен қатар оқытудың алға басуы мен меншік кәсіби өсуі үшін білімді қолдануға қабілетті және дайын.   
 

6B01625-Тарих және қоғамтану (IP) бойынша гуманитарлық білім бакалавры білім беру  бағыты бойынша оқуға түсушілер үшін талапкердің жалпы орта (толық)  білімі немесе орта арнаулы кәсіптік білімі туралы мемлекеттік үлгідегі  құжаты және Ұлттық бірыңғай тесті тапсырып шекті балды жинаған  қорытындысы болуы қажет. Шетелден келетін талапкерлер ақылы негізде  оқитын жағдайда сұхбат арқылы қабылданады (тілдік дайындықтан және  білім берудің міндетті деңгейін меңгеру үшін), Жоғары және жоғары оқу  орнынан кейінгі білімнің білім беру бағдарламаларын iске асыратын  бiлiм беру ұйымдарына оқуға қабылдаудың үлгілік қағидаларын бекіту  туралы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018  жылғы 31 қазандағы № 600 бұйрығы.Республикасы Ғылым  және жоғары білім министрінің 2023 жылғы 26 қаңтардағы № 29 бұйрығымен өзгеріс енгізілген).

"Тарих және қоғамтану" ББ - бұл болашақ мұғалімдерде сыни тарихи ойлау мен сананы қалыптастыруға бағытталған пәндердің симбиозын қамтитын жаңа Интеграцияланған бағдарлама Бағдарлама орта мектептің де, оқушының да сұранысын ескере отырып жасалған. БББ әзірлеушілердің тәжірибесі болшақ мұғалімдердің қажеттіліктерін де, аймақтық ерекшеліктерді де ескеруге мүмкіндік берді. Kәсіби қызмет нысаны - жалпы білім беретін және арнаулы мектептер,  лицейлер, гимназиялар, колледждер, оқу құралдарын шығаратын  баспалар, білім департаменттері, тарих пән мұғалімдерінің білімін  жетілдіру институттары, бастауыш және орта кәсіптік білім беретін  мекемелер.