Педагогика және психология саласында мемлекеттік ауқымдағы ірі институционалдық құрылымдардың жұмыс істеу және даму стратегияларын жасауға, логикалық әдістерді пайдалануға, кәсіби қызмет пен өзара іс-қимыл модельдерін құрастыруға және басқару әдіснамасын менгеруге, макроәлеуметтік және макроэкономикалық жүйелерді модельдеуге, енгізуге және бейімдеуге қабілетті ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау.
Білім беру бағдарламасы білім беру үдерісін жүзеге асырудың мақсаттарын, нәтижелерін, мазмұнын, шарттары мен технологияларын, осы саладағы түлектердің дайындық сапасын бағалауды реттейді және тыңдаушыларға арналған оқыту сапасын қамтамасыз ететін материалдарды және тиісті білім беру технологияларын енгізуді қамтиды.