
PhD доктор Болганбаев Артур Дуйсенбекович
«Менеджмент және туризм» кафедрасының қауымдастырылған профессоры(доцент)
ДӘРІС КУРСТАРЫ
6В0414-Менеджмент білім беру бағдарламасы үшін
«Менеджмент» пәні бойынша ДӘРІС курсы
Менеджмент пәні - студенттер кәсіпорынды ұйымдастырудың және басқарудың негізгі қағидалары мен әдістерін, қазіргі заманғы жағдайдағы кәсіпорынды басқару теориясы мен практикасының негіздерін, басқару саласындағы шешім қабылдау процестерін, қалыптасқан кезден бастап салалық бәсекелестік жағдайында жұмыстың заманауи әдістері мен әдістерімен таныстыру, нарықтық экономикалық қатынастар жағдайында жаңа білімдер мен дағдылармен қаруланған білікті мамандар даярлау болып табылады.
Пәннің мақсаты: «Менеджмент» – ғылымының және практикалық материалдар, заңды және қүқыктын құжаттар негізінде білім алушыларды басқарудың теориялық және практиқалық аспектілері аумағында оқыту, басқару ғылымының мақсаты мен әдістерімен таныстыру.
Бұл курсты меңгеру кезінде студент келесі құзыреттерді ала алады:
- заманауи жағдайында қызмет ететің ұйымдарын басқарудың теориялық негіздерін оқып білу;
- білім алушыларды менеджмент теориясы және тәжірибесінің негізгі түсініктері мен категорияларымен таныстыру;
- болашақ менеджерлердің жағдайлық және жүйелік ойлануын қалыптастыру және дамыту;
- басқарушылық шешімдерді қабылдау технологиясын игеру;
- байланыстырушы үдерістерді, топтық динамиканы және көшбасшылық стильдерін оқып білу;
- отандық және шетелдік менеджменттінің озық тәжірибесімен таныстыру.
Лекция №1. Менеджмент басқару жүйесінің қызмет түрі
Лекция №2. Менеджмент ғылымының эволюциясы
Лекция №3. Ұйым туралы түсінік және оның түрлері
Лекция №4. Ұйымның ішкі және сыртқы ортасы
Лекция №5. Ұйымның этикасы мен әлеуметтік жауапкершілігін басқару
Лекция №6. Басқарудағы коммуникация
Лекция №7. Менеджменттегі басқарушылық шешімдер
Лекция №8. Менеджменттегі стратегиялық және тактикалық жоспарлау
Лекция №9. Ұйымдастыру менеджменттің қызметі ретінде
Лекция №10. Мотивация менеджменттің қызметі ретінде
Лекция №11. Менеджмент жүйесіндегі бақылау
Лекция №12. Топты басқару және тиімділік
Лекция №13. Басшылық билік және ықпал ету
Лекция №14. Көшбасшылық басшылық стилі
6В0414-Менеджмент білім беру бағдарламасы үшін
«Маркетингті басқару» пәні бойынша ДӘРІС курсы
Маркетинг жүйесін басқару қағидалары, ұйым құрылымында маркетинг жүйесін жобалау әдістерін түсіндіру, маркетингті басқару үрдісі, басқару технологиясы бойынша білімдерін қалыптастыру, маркетингтік ақпараттарды алу жүйесі және нарықтық ортаны талдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Пәннің мақсаты: студенттердің маркетингтік менеджменттің әдіснамасы мен ұйымдастырылуы туралы теориялық білімін, маркетингтік қызметті басқарудың практикалық дағдыларын дамытудан тұрады; сондай-ақ топта жұмыс істеу дағдыларын, адамдар арасындағы қарым-қатынасты, шешім қабылдауды және көшбасшылық дағдыларды дамыту.
Бұл курсты меңгеру кезінде студент келесі құзыреттерді ала алады:
- тұтынушының мінез-құлқын зерттеуді жоспарлау және жүргізу қабілетін дамыту, тұтынушылардың мінез-құлқын басқарудың маркетингтік стратегияларын әзірлеу;
- нарықтың жаңа мүмкіндіктерін талдау және бағалау, жаңа өнімге сұранысты болжау қабілетін дамыту;
- нарыққа жаңа өнімді шығару үшін қолданбалы зерттеулерді жоспарлау, жүргізу және жүзеге асыруды бақылау қабілетін дамыту;
- ақпаратты жинау, сақтау, өңдеу, ұсыну және беру, кәсіби сәйкес мәтіндерді өңдеу үшін коммуникациялық технологияларды қолдану қабілетін дамыту.
Лекция №1. МАРКЕТИНГТІ БАСҚАРУ ПӘНІНЕ КІРІСПЕ
Лекция №2. ФИРМАНЫ СТРАТЕГИЯЛЫҚ БАСҚАРУДЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ МЕН МАЗМҰНЫ
Лекция №3. ФИРМАНЫҢ ІШКІ МҮМКІНДІКТЕРІН БАҒАЛАУ ЖӘНЕ ТАЛДАУ
Лекция №4. ФИРМАНЫҢ СЫРТҚЫ ОРТАСЫН ТАЛДАУ
Лекция №5. ФИРМА МАРКЕТИНГІН СТРАТЕГИЯЛЫҚ ЖӘНЕ ЖЕДЕЛ ЖОСПАРЛАУ
Лекция №6.МАРКЕТИНГ ФИРМАНЫ БАСҚАРУДЫҢ ИНТЕГРАЛДАУШЫ ФУНКЦИЯСЫ РЕТІНДЕ
Лекция№7. МАРКЕТИНГТІ БАСҚАРУ МАЗМҰНЫ
Лекция№8. МАРКЕТИНГТІ БАСҚАРУДАҒЫ СТРАТЕГИЯЛЫҚ ТАЛДАУ ӘДІСТЕРІ
Лекция№9. КОРПОРАТИВТІК ДЕҢГЕЙДЕГІ МАРКЕТИНГТІК БАСҚАРУ
Лекция№10. ФУНКЦИОНАЛДЫҚ ДЕҢГЕЙДЕ МАРКЕТИНГТІ БАСҚАРУ
Лекция№11. ИНСТРУМЕНТАЛДЫ ДЕҢГЕЙДЕГІ МАРКЕТИНГТІҢ ӨНІМ СТРАТЕГИЯСЫ
Лекция№12. ИНСТРУМЕНТАЛДЫ ДЕҢГЕЙДЕГІ МАРКЕТИНГТІҢ БАҒА СТРАТЕГИЯЛАРЫ
Лекция№13. ИНСТРУМЕНТАЛДЫ ДЕҢГЕЙДЕГІ ТАРАТУ СТРАТЕГИЯСЫ
Лекция№14. ИНСТРУМЕНТАЛДЫ ДЕҢГЕЙДЕ ТАУАРЛАРДЫ ЖЫЛЖЫТУ СТРАТЕГИЯСЫ
Лекция№15. МАРКЕТИНГТІ БАҚЫЛАУ, БАҒАЛАУ ЖӘНЕ АУДИТ
6В0414-Менеджмент білім беру бағдарламасы үшін
«Маркетинг стратегиялар» пәні бойынша ДӘРІС курсы
Маркетинг стратегиялар бизнес-стратегия аясында маркетингтік стратегияны құру, кәсіпорынды басқару процесінде стратегиялық маркетингтің рӛлін анықтау, маркетингтің аналитикалық аспектілерімен танысу, нарыққа бағытталған кәсіпорын үшін стратегияны құру, маркетингтік ақпарат алу және талдау процесін зерттеу үшін терең теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру.
Пәннің мақсаты: Студенттердің жеке қаржысына қатысты шешім қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты дамыту, сондай-ақ цифрлық технологияларды қолдану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді сыни тұрғыдан бағалау және талдау мүмкіндігі болады.
Бұл курсты меңгеру кезінде студент келесі құзыреттерді ала алады:
1-Маркетинг стратегиялары бойынша негізгі түсінігін қалыптастыру;
2-Маркетинг стратегиясының элементтерін түсіндіру.
3-Корпоративтік стратегияны іс-тәжірибеде қолдану, көрсету.
4-Маркетинг стратегияларының негізгі жіктелуін талдайды және бағалайды.
5-Маркетингтік стратегияларды зерделейді.
Силлабус Маркетинг стратегиялары
Лекция №1. Маркетинг стратегиялары: негізгі түсінігі, идея мен концепциялары
Лекция №2. Маркетинг стратегияларының элементтері
Лекция №3. Маркетинг стратегияларын басқару
Лекция №4. Корпоративтік стратегияны іс жүзінде қолдану
Лекция №5. Маркетинг стратегияларын іске асырудағы талдаулар
Лекция №6. Жалпы негізгі стратегиялар
Лекция №7. Жалпы бәсекелестік стратегиялары
Лекция №8. Нарықтық позицияға негізделген бәсекелестік стратегиялар
Лекция №9. Шабуыл және қорғаныс стратегиялары
Лекция №10. Нарықты сегментеу стратегиялары
Лекция №11. Мақсатты нарықтарды таңдау стратегиялары
Лекция №12. Орналастыру стратегиялары