shape
shape

Болганбаев Артур Дуйсенбекович

PhD доктор Болганбаев Артур Дуйсенбекович

«Менеджмент және туризм» кафедрасының қауымдастырылған профессоры(доцент)

 

ДӘРІС КУРСТАРЫ

6В0414-Менеджмент білім беру бағдарламасы үшін

«Менеджмент» пәні бойынша ДӘРІС курсы

Менеджмент пәні - студенттер кәсіпорынды ұйымдастырудың және басқарудың негізгі қағидалары мен әдістерін, қазіргі заманғы жағдайдағы кәсіпорынды басқару теориясы мен практикасының негіздерін, басқару саласындағы шешім қабылдау процестерін, қалыптасқан кезден бастап салалық бәсекелестік жағдайында жұмыстың заманауи әдістері мен әдістерімен таныстыру, нарықтық экономикалық қатынастар жағдайында жаңа білімдер мен дағдылармен қаруланған білікті мамандар даярлау болып табылады.
Пәннің мақсаты: «Менеджмент» – ғылымының және практикалық материалдар, заңды және қүқыктын құжаттар негізінде білім алушыларды басқарудың теориялық және практиқалық аспектілері аумағында оқыту, басқару ғылымының мақсаты мен әдістерімен таныстыру.
Бұл курсты меңгеру кезінде студент келесі құзыреттерді ала алады:

  • заманауи жағдайында қызмет ететің ұйымдарын басқарудың теориялық негіздерін оқып білу;
  • білім алушыларды менеджмент теориясы және тәжірибесінің негізгі түсініктері мен категорияларымен таныстыру;
  • болашақ менеджерлердің жағдайлық және жүйелік ойлануын қалыптастыру және дамыту;
  • басқарушылық шешімдерді қабылдау технологиясын игеру;
  • байланыстырушы үдерістерді, топтық динамиканы және көшбасшылық стильдерін оқып білу;
  • отандық және шетелдік менеджменттінің озық тәжірибесімен таныстыру.
     

Силлабус Менеджмент

Лекция №1. Менеджмент басқару жүйесінің қызмет түрі

№1 Практикалық Сабақ 

Лекция №2. Менеджмент ғылымының эволюциясы

№2 Практикалық Сабақ 

Лекция №3. Ұйым туралы түсінік және оның түрлері

№3 Практикалық Сабақ 

Лекция №4. Ұйымның ішкі және сыртқы ортасы

№4 Практикалық Сабақ 

Лекция №5. Ұйымның этикасы мен әлеуметтік жауапкершілігін басқару

№5 Практикалық Сабақ 

Лекция №6. Басқарудағы коммуникация

№6 Практикалық Сабақ 

Лекция №7. Менеджменттегі басқарушылық шешімдер

№7 Практикалық Сабақ 

Лекция №8. Менеджменттегі стратегиялық және тактикалық жоспарлау

№8 Практикалық Сабақ 

Лекция №9. Ұйымдастыру менеджменттің қызметі ретінде

№9 Практикалық Сабақ 

Лекция №10. Мотивация менеджменттің қызметі ретінде

№10 Практикалық Сабақ 

Лекция №11. Менеджмент жүйесіндегі бақылау

№11 Практикалық Сабақ 

Лекция №12. Топты басқару және тиімділік

№12 Практикалық Сабақ 

Лекция №13. Басшылық билік және ықпал ету

№13 Практикалық Сабақ 

Лекция №14. Көшбасшылық басшылық стилі

№14 Практикалық Сабақ 

Лекция №15. Қайшылықтарды және өзгерістерді басқару

№15 Практикалық Сабақ 

БӨЖ Тақырыптары

ОБӨЖ Тақырыптары

6В0414-Менеджмент білім беру бағдарламасы үшін

«Маркетингті басқару» пәні бойынша ДӘРІС курсы

Маркетинг жүйесін басқару қағидалары, ұйым құрылымында маркетинг жүйесін жобалау әдістерін түсіндіру, маркетингті басқару үрдісі, басқару технологиясы бойынша білімдерін қалыптастыру, маркетингтік ақпараттарды алу жүйесі және нарықтық ортаны талдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Пәннің мақсаты: студенттердің маркетингтік менеджменттің әдіснамасы мен ұйымдастырылуы туралы теориялық білімін, маркетингтік қызметті басқарудың практикалық дағдыларын дамытудан тұрады; сондай-ақ топта жұмыс істеу дағдыларын, адамдар арасындағы қарым-қатынасты, шешім қабылдауды және көшбасшылық дағдыларды дамыту.
Бұл курсты меңгеру кезінде студент келесі құзыреттерді ала алады:

  • тұтынушының мінез-құлқын зерттеуді жоспарлау және жүргізу қабілетін дамыту, тұтынушылардың мінез-құлқын басқарудың маркетингтік стратегияларын әзірлеу;
  • нарықтың жаңа мүмкіндіктерін талдау және бағалау, жаңа өнімге сұранысты болжау қабілетін дамыту;
  • нарыққа жаңа өнімді шығару үшін қолданбалы зерттеулерді жоспарлау, жүргізу және жүзеге асыруды бақылау қабілетін дамыту;
  • ақпаратты жинау, сақтау, өңдеу, ұсыну және беру, кәсіби сәйкес мәтіндерді өңдеу үшін коммуникациялық технологияларды қолдану қабілетін дамыту.
     

 

Силлабус МАРКЕТИНГТІ БАСҚАРУ

Лекция №1. МАРКЕТИНГТІ БАСҚАРУ ПӘНІНЕ КІРІСПЕ

№1 Практикалық Сабақ 

Лекция №2. ФИРМАНЫ СТРАТЕГИЯЛЫҚ БАСҚАРУДЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ МЕН МАЗМҰНЫ

№2 Практикалық Сабақ 

Лекция №3. ФИРМАНЫҢ ІШКІ МҮМКІНДІКТЕРІН БАҒАЛАУ ЖӘНЕ ТАЛДАУ

№3 Практикалық Сабақ 

Лекция №4. ФИРМАНЫҢ СЫРТҚЫ ОРТАСЫН ТАЛДАУ

№4 Практикалық Сабақ 

Лекция №5. ФИРМА МАРКЕТИНГІН СТРАТЕГИЯЛЫҚ ЖӘНЕ ЖЕДЕЛ ЖОСПАРЛАУ

№5 Практикалық Сабақ 

Лекция №6.МАРКЕТИНГ ФИРМАНЫ БАСҚАРУДЫҢ ИНТЕГРАЛДАУШЫ ФУНКЦИЯСЫ РЕТІНДЕ

№6 Практикалық Сабақ 

Лекция№7. МАРКЕТИНГТІ БАСҚАРУ МАЗМҰНЫ

№7 Практикалық Сабақ 

Лекция№8. МАРКЕТИНГТІ БАСҚАРУДАҒЫ СТРАТЕГИЯЛЫҚ ТАЛДАУ ӘДІСТЕРІ

№8 Практикалық Сабақ 

Лекция№9. КОРПОРАТИВТІК ДЕҢГЕЙДЕГІ МАРКЕТИНГТІК БАСҚАРУ

№9 Практикалық Сабақ 

Лекция№10. ФУНКЦИОНАЛДЫҚ ДЕҢГЕЙДЕ МАРКЕТИНГТІ БАСҚАРУ

№10 Практикалық Сабақ 

Лекция№11. ИНСТРУМЕНТАЛДЫ ДЕҢГЕЙДЕГІ МАРКЕТИНГТІҢ ӨНІМ СТРАТЕГИЯСЫ

№11 Практикалық Сабақ 

Лекция№12. ИНСТРУМЕНТАЛДЫ ДЕҢГЕЙДЕГІ МАРКЕТИНГТІҢ БАҒА СТРАТЕГИЯЛАРЫ

№12 Практикалық Сабақ 

Лекция№13. ИНСТРУМЕНТАЛДЫ ДЕҢГЕЙДЕГІ ТАРАТУ СТРАТЕГИЯСЫ

№13 Практикалық Сабақ 

Лекция№14. ИНСТРУМЕНТАЛДЫ ДЕҢГЕЙДЕ ТАУАРЛАРДЫ ЖЫЛЖЫТУ СТРАТЕГИЯСЫ

№14 Практикалық Сабақ 

Лекция№15. МАРКЕТИНГТІ БАҚЫЛАУ, БАҒАЛАУ ЖӘНЕ АУДИТ

№15 Практикалық Сабақ 

БӨЖ Тақырыптары

ОБӨЖ Тақырыптары

 

6В0414-Менеджмент білім беру бағдарламасы үшін

«Маркетинг стратегиялар» пәні бойынша ДӘРІС курсы

Маркетинг стратегиялар бизнес-стратегия аясында маркетингтік стратегияны құру, кәсіпорынды басқару процесінде стратегиялық маркетингтің рӛлін анықтау, маркетингтің аналитикалық аспектілерімен танысу, нарыққа бағытталған кәсіпорын үшін стратегияны құру, маркетингтік ақпарат алу және талдау процесін зерттеу үшін терең теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру.
Пәннің мақсаты: Студенттердің жеке қаржысына қатысты шешім қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты дамыту, сондай-ақ цифрлық технологияларды қолдану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді сыни тұрғыдан бағалау және талдау мүмкіндігі болады.
Бұл курсты меңгеру кезінде студент келесі құзыреттерді ала алады:
1-Маркетинг стратегиялары бойынша негізгі түсінігін қалыптастыру;
2-Маркетинг стратегиясының элементтерін түсіндіру.
3-Корпоративтік стратегияны іс-тәжірибеде қолдану, көрсету. 
4-Маркетинг  стратегияларының негізгі жіктелуін талдайды және бағалайды.
5-Маркетингтік стратегияларды зерделейді.

Силлабус Маркетинг стратегиялары

Лекция №1. Маркетинг стратегиялары: негізгі түсінігі, идея мен концепциялары

№1 Практикалық Сабақ 

Лекция №2. Маркетинг стратегияларының элементтері

№2 Практикалық Сабақ 

Лекция №3. Маркетинг стратегияларын басқару

№3 Практикалық Сабақ 

Лекция №4. Корпоративтік стратегияны іс жүзінде қолдану

№4 Практикалық Сабақ 

Лекция №5. Маркетинг стратегияларын іске асырудағы талдаулар

№5 Практикалық Сабақ 

Лекция №6. Жалпы негізгі стратегиялар

№6 Практикалық Сабақ 

Лекция №7. Жалпы бәсекелестік стратегиялары

№7 Практикалық Сабақ 

Лекция №8. Нарықтық позицияға негізделген бәсекелестік стратегиялар

№8 Практикалық Сабақ 

Лекция №9. Шабуыл және қорғаныс стратегиялары

№9 Практикалық Сабақ 

Лекция №10. Нарықты сегментеу стратегиялары

№10 Практикалық Сабақ 

Лекция №11. Мақсатты нарықтарды таңдау стратегиялары

№11 Практикалық Сабақ 

Лекция №12. Орналастыру стратегиялары

№12 Практикалық Сабақ 

БӨЖ Тақырыптары

ОБӨЖ Тақырыптары