• image image image image
  • shape
    shape

    Бағдарламалар

    Ахмет Ясауи университеті / Ғылыми жұмыстар / 2023-2025 жылдарға арналған гранттық қаржыландыру жобалары

    AP19679127 - Жасөспірімдердің цифрлық гигиена дағдыларын қалыптастыру және кибербуллингтің алдын алудың әдістемелік жүйесін әзірлеу

    Course Image Ахмет Ясауи университеті Ғылыми жұмыстар

     

    Жоба іске асырылатын конкурстың атауы: ҚР Ғылым және жоғары білім министрлігінің Ғылым комитетінің  2023-2025 жылдарға арналған ғылыми және  (немесе) ғылыми-техникалық жобаларды гранттық қаржыландыруы.

     

    Жоба жетекшісі –   Берді Динара Кадирханқызы, PhD, доцент м.а.

    Идентификаторлар:

    Жобаның зерттеу тобы

    Аты-жөні

    Жоба бойынша лауазымы

    Сәйкестендіргіштері (Scopus Author ID, Researcher ID, ORCID, егер бар болса) және тиісті бейіндерге сілтемелері

    1

    Берді Динара Кадирханқызы

    Жоба жетекшісі, бас ғылыми қызметкер 

    Scopus Author ID: 56922103300

    Researcher: JJS-3264-2023

    ORCID: 0000-0002-0553-4015

    2

    Ниязова Гулжан Жолаушиевна

    Бас ғылыми қызметкер

    Scopus Author ID:55822416800

    ORCID: 0000-0003-2918-0829

    3

    Беркимбаев Камалбек Мейрбекович

    Жетекші ғылыми қызметкер

    Scopus Author ID: 55599395600

    Researcher ID:AAZ-5463-2020

    ORCID: 0000-0002-5191-8140

    4

    Қошанова Гүлназира Данебекқызы

    Жетекші ғылыми қызметкер

    Scopus author ID:57709707200

    ORCID: 0000-0002-5990-1490

    5

    Миндетбаева Ақнұр Амангелдиевна

    Ғылыми қызметкер

    6

    Мауленов Сержан Сейтович

    Ғылыми қызметкер

    7

    Бекболат Маржан Сәкенқызы

    Ғылыми қызметкер

    Scopus author ID: 57210342192

    ORCID: 0000-0002-5474-6348

    8

    Сарбаева Макпал Турсынбаевна

    Ғылыми қызметкер

    Scopus author ID :57214300465

    Researcher ID: FUS-8940-2022

    ORCID: 0000-0002-0901-4164

     

    Жобаның өзектілігі

    Қазіргі кезде жасөспірімдер мен ересектер арасында цифрлық гигиенаның жеткілікті деңгейде қалыптастырылмауы негізінде кибербуллинг проблемалары жиі көрініс табуда. Ұсынылған осы ғылыми жобаны іске асыру барысында жасөспірімдердің цифрлық гигиена дағдыларын қалыптастыру, кибербуллингтің алдын алудың теориялық негіздері киберәлеуметтену, әлеуметтік медиа, интернет коммуникация, интернет психологиясы, желілік коммуникация теориялары аясында кеңінен зерттеледі, жасөспірімдерде цифрлық гигиена дағдыларын қалыптастыру және киберббуллингтің алдын-алу модельдері зерттеліп, әдістемелік жүйесі жасақталады және іске асырылады.

    Жасөспірімдерде цифрлық гигиена дағдыларын қалыптастыру, кибербуллингтің алдын алудың әдістемелік жүйесін әзірлеу мен тиісті психологиялық әдістемелердің нақтылануы білім беру ұйымдарында білім берудің цифрлық трансформациясы жағдайында жасөспірімдерді оқыту және тәрбиелеудің сапасын арттыруды қамсыздандырады. 

    Мақсаты:

    Жасөспірімдердің цифрлық гигиенадағдыларын қалыптастыру және кибербуллингтің алдын алу бойынша кәсіби педагогикалық қызметті жоспарлау, ұйымдастыру мен іске асырудың әдістемелік жүйесін әзірлеу және іске асыру.

     

    Жобадан күтілетін және қол жеткізілген нәтижелер:

     

    Жылы

    Зерттеу бойынша алынған нәтижелері.

    Жарияланымдар (оларға сілтемелері бар) мен патенттер; әлеуетті пайдаланушыларға арналған ақпарат

    2023 жыл

    Жасөспірімдердің цифрлық гигиена дағдыларын қалыптастыру, кибербуллингтің алдын-алу теориялық негіздері, құрылымдық-мазмұндық сызбасын жасау.

    Жасөспірімдердің цифрлық гигиенасы дағдыларын қалыптастырудағы алдын алу іс-шараларының теориялық негіздері мен құрылымдық-мазмұндық сипаттамасы анықталады.

    Жасөспірімдердің цифрлық гигиена дағдыларын қалыптастыру, кибербуллингтің алдын-алудың әдістемелік жүйесі жасалады, кибербуллингтің алдын алу бойынша әдістемелік семинарлар өткізіледі, «Қауіпсіз интернет» танымдық сайтына қойылатын талаптар анықталады. 

    Жоба аясындағы жасалған жұмыстар:

    1. Берди Д.К., Беркимбаев К.М., Ниязова Г.Ж. Пути формирования цифровой

    гигиены у подростков. Известия вузов Кыргызстана, 2023, №3. - С. 204-206.

    DOI:10.26104/IVK.2023.45.557 (http://science-journal.kg/ru/journal/2/archive/16484 )

    2. Берди Д.К. Реализация программ защиты от кибербуллинга подростков в

    условиях школы. Современное педагогическое образование, 2023, №10. -С.450-454.

    http://spo-magazine.ru/archive/?ELEMENT_ID=54441

    3. Г.Кошанова, Г.Ниязова, Д.Берди. Кибербуллинг: зарубежный опыт

    исследования. Наука. Образование. Технологии: тенденции современного развития: сборник статей Международной научно-практической конференции. – Петрозаводск:МЦНП «НО

    2024 жыл

    Жасөспірімдердің цифрлық гигиена дағдыларын қалыптастыру, кибербуллингтің алдын-алудың әдістемелік жүйесі іске асырылады, әдістемелік семинарлар өткізіледі, «Қауіпсіз интернет» танымдық сайты.

    Web of Science базасындағы Social Science Citation Index немесе Arts and Humanities Citation Index және (немесе) Scopus CiteScore бойынша 35 (отыз бес) процентильге ие бар шетелдік рецензияланатын журналдардың бірінде (бір) мақала жариялау.

    2025 жыл

    Жасөспірімдердің цифрлық гигиена дағдыларын қалыптастыру, кибербуллингтің алдын-алу теориялық негіздері, құрылымдық-мазмұндық сызбасын іске асырдың ерекшеліктері туралы ғылыми ұсынымдар әзірленеді. 

    Web of Science базасының Social Science Citation Index немесе Arts and Humanities Citation Index және (немесе) Scopus базасындағы CiteScore бойынша 35 (отыз бес) процентильге ие рецензияланатын ғылыми басылымда 1 (бір) мақала немесе шолу; ҒЖБССҚК ұсынған рецензияланатын шетелдік және (немесе) отандық басылымда 4(төрт мақала және 3 халықаралық ғылыми-практикалық конференцияға қатысу, «Цифрлық гигиена және кибербуллинг» оқу құралы, «Жасөспірімдердің арасындағы кибербуллингтің алдын алудың ғылыми-әдіснамалық негіздері» монография.