Türkiye Cumhuriyeti tarafından düzenlenen eğitim ve kültürel tanıtım programı.
İlahiyat Fakültesi öğrencisi Basirakhmetkyzy Bayan, Türkiye Cumhuriyeti’nde düzenlenen eğitim ve kültürel tanıtım programına katıldı.
Üniversitemiz genelinde seçilen 20 öğrenci arasında fakültemiz öğrencisinin yer alması büyük bir başarıdır.
Program kapsamında öğrenciler Ankara, Nevşehir (Kapadokya) ve İstanbul şehirlerini ziyaret ederek tarihi ve kültürel mirasla tanışmış, aynı zamanda eğitim kurumlarında deneyim kazanmıştır.
Bu ziyaret, öğrencilerin dilsel, akademik ve kültürel ufkunu genişletmiş, ayrıca Türk dünyası gençleri arasındaki ilişkilerin güçlenmesine katkı sağlamıştır.
İlahiyat Fakültesi olarak öğrencimizin başarısıyla gurur duyuyor, gelecekte de bu tür uluslararası programlara aktif katılımını diliyoruz.